نویسنده: محسن بیگی نیا
// یکشنبه, ۲۹ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۰۰

Gears of War 4 از خرید‌های درون برنامه‌ای پشتیبانی می‌کند

مایکروسافت و استودیوی کوالیشن اعلام کردند که Gears of War 4 از سیستم خرید‌های درون برنامه‌ای پشتیبانی خواهد کرد. برای آگاهی از اطلاعات بیشتر با زومجی همراه باشید.

در مراسمی که توسط مایکروسافت و استودیو کوالیشن برای نمایش بخش آنلاین بازی Gears of War 4 برگزار شده بود، اعلام شد این اثر از خرید‌های درون برنامه‌ای پشتیبانی می‌کند. بازی دارای اجناس تزئینی قابل خرید است که گیمر‌ها می‌توانند آن‌ها را در قالب بسته‌ای از کارت‌ها با سطوح کمیابی مختلف را تهیه کنند. راد فرگوسن، رییس استودیو کوالیشن، در این مورد به گیم‌ اسپات گفت:

من فکر می‌کنم که ایده استفاده از کارت‌ها برای خرید آیتم‌های بازی، دقیقا همانند توانایی جمع کردن آیتم‌ها کاملاً قابل درک است. ما از قبل آیتم‌هایی برای تغییر ظاهر اسلحه‌ها و کاراکترها را داشتیم، بنابراین ایده جمع آوری کارت‌ها به راحتی قابل درک است. این طور احساس می‌شود که این قابلیت مقداری به سرگرم کنندگی [بازی] می‌افزاید و [دیگر] به این صورت نیست که [بگویید]"اوه، من  طرح پوست ببر را دوست دارم. من این طرح را خریدم. دیگر کار من تمام شده است. من دیگر نیازی ندارم تا بیش از این با این سیستم درگیر شوم. من هیچ نیازی برای باقی ماندن در این [بازی] ندارم."

وی ادامه داد:

فکر می‌کنم این چیزی است که به گیمر‌ها بدهکار هستیم. من تصور می‌کنم احساسی که [این سیستم] به شما خواهد داد، بسیار شبیه به چیزی است که من فکر می‌کنم Hearthstone در انجام این کار می‌درخشد، همان ایده درخشش، صدا و هیجانی که ایجاد می‌کند، مثل اینکه "من دوست دارم بسته‌ها را باز کنم و من دوست دارم بخشی از این اتفاق باشم. من نمی‌توانم برای کامل کردن کوئست امروز صبر کنم تا بتوانم با یک بسته از کارت‌ها را باز کنم." من فکر می‌کنم که [این ایده] باعث می‌شود گیم پلی بازی درگیر‌کننده‌تر شود.

من فکر می‌کنم این همان چیزی است که ما تلاش داریم در اینجا انجام دهیم. این تصور که همه چیز از طریق بازی کردن دست یافتنی است، بدین معنیست که تنها دلیلی که ممکن است شما بخواهید از پول واقعی استفاده کنید، برای سرعت بخشیدن به این روند خواهد بود.  ما قصد داریم بازی را [از این نظر] بالانس کنیم، چه شما دائماً به دنبال خرید صندوقچه‌‌ها باشید یا [سعی کنید] از طریق [انجام] بازی وجه لازم جهت گرفتن صندوقچه‌ها را دریافت کنید. بنابراین این فقط به انتخاب شما بستگی خواهد داشت.

این روندی است که صنعت بازی‌ از مدت‌ها قبل در پیش گرفته است و الان دیگر چندان غافلگیر کننده نیست که ببینیم بیشتر بازی‌های دارای بخش چند نفره از یک چنین خرید‌هایی پشتیبانی می‌کند. به هر حال نظر شما در مورد این سیستم چیست؟

منبع: Gamepur


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده