نویسنده: میثم سبحانی
// شنبه, ۲۸ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۰۰

بازی جدید کارگردان No More Heroes امسال برای پلی‌استیشن 4 منتشر می‌شود

در سال ۲۰۱۴، گویچی سودا، کارگردان بازی‌های Killer 7 و No More Heroes و Shadow of The Damned، بازی جدیدی در سبک بزن بکش به نام Let It Die را معرفی کرد. اکنون اعلام شده که این بازی در سال جاری میلادی منتشر خواهد شد.

اگرچه از زمان معرفی Let It Die تا کنون اطلاعات کمی درباره آن منتشر شده، اما می‌دانیم که بازی به وسیله استودیوی Grasshopper Manufacture و به طور اختصاصی برای کنسول پلی‌استیشن 4 در حال توسعه است. به تازگی سازندگان این بازی یک ویدیو نیز منتشر کرده‌اند که در آن زمان عرضه Let It Die سال ۲۰۱۶ اعلام شده است. کازوکی موریشیتا، تهیه کننده اجرایی بازی عنوان کرد:

بازی Let It Die هم‌چنان بازی هیجان‌انگیز و دیوانه‌کننده‌ای در سبک حادثه‌ای و بقا خواهد بود. جهانی که ما خلق می‌کنیم به عنوان یک بازی رایگان غیرهم‌زمان، خیلی از محدودیت‌های بازی‌های این‌چنینی را ندارد. زیبایی روایی و کیفیت بصری استودیوی Grasshopper همچنان به عنوان دو مشخصه اصلی برای بازی باقی خواهند ماند.

همچنین گویچی سودا اعلام کرد که Let It Die در نمایشگاه PAX East در بوستون قابل انجام خواهد بود. این رویداد مهم برای برگزاری در روزهای ۳ تا ۵ اردیبهشت برنامه‌ریزی شده است.

قبلا جزییاتی از Let It Die منتشر شده بودند که بیان می‌کردند دشمنان در این بازی از اطلاعات و داده‌های دیگر بازیکنان که در بخش آنلاین غیرهم‌زمان مورد محاسبه قرار می‌گیرد استفاده می‌کنند. بازیکنان پس از شکست دشمنان می‌توانند اسلحه‌ها و لباس‌های آن‌ها را بردارند و از این وسایل برای ساختن شخصیت خودشان در بازی بهره ببرند.

Let it Die نخستین همکاری استودیوی Grasshopper و سودا پس از خرید این استودیو توسط کمپانی سرگرمی‌های آنلاین GungHo، ناشر مجموعه Puzzle & Dragons است. این بازی همچنین نخستین بازی این دو کمپانی برای پلتفرم پلی‌استیشن 4 است. جالب است بدانید که بازی در ابتدا Lily Bergamo نام‌گذاری شده بود، اما پس از مدتی نام آن به Let it Die تغییر کرد.

به نظر شما آیا گویچی سودا با ساخت Let It Die می تواند موفقیت بازی‌های قبلی خود را تکرار کند؟

منبع: GameSpot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده