نویسنده: wood patch
// پنجشنبه, ۲۶ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۳۰

بخش آفلاین بازی Star Wars Battlefront بزودی گسترده‌تر می‌شود

پس از ماه‌ها انتظار برای ارائه محتوایی رسمی از سوی کمپانی الکترونیک‌آرتز در جهت گسترش بخش آفلاین بازی Star Wars Battlefront، اکنون استودیوی دایس اعلام کرده است که بروزرسانی‌های جدید بازی، درخواست‌های طرفداران را در این زمینه برآورده خواهد کرد. با زومجی همراه باشید.

وب‌لاگ رسمی استودیوی دایس، به‌تازگی طی خبری اعلام کرده است که محتویات رایگان جدیدی در راه «استار وارز بتلفرانت» هستند و یکی از آن‌ها، بخش آفلاین بازی را گسترش خواهد بخشید. تیم توسعه بازی که سخت مشغول کار بر روی بسته‌های الحاقی جدید این اثر است، هنوز جزئیات زیادی را از آن‌ها فاش نکرده و فعلا به انتشار کلیاتی از این بروزرسانی‌های بسنده کرده؛ اما در هر صورت، احترام نهادن به بازخوردهای طرفدران و توجه به درخواست آن‌ها برای فراهم کردن تجربه‌ای آفلاین از گیم‌پلی، کاری بسیار پسندیده است و در نهایت به افزایش اعتبار کمپانی EA در نزد عموم منجر خواهد شد. روز گذشته، وب‌لاگ دایس در معرفی مجموعه جدید بروزرسانی‌های Star Wars Battlefront این‌گونه نوشت:

ما همواره به بازخوردهای جامعه طرفداران بازی گوش فرا داده‌ایم و سخت در تلاش هستیم تا آن را بهبود ببخشیم. ما نیز برای محتویات جدیدی که در راه بازی هستند، بسیار هیجان‌زده‌ایم. در عرض چند ماه آینده، بازیکنان بسته‌های رایگان فراوانی را دریافت خواهند کرد.

ازجمله ویژگی‌های تازه‌ای که قرار است به بازی اضافه شوند، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • رویدادهای جدید داخل بازی: دو برابر امتیاز بیش‌تر در آخر هفته‌ها، ماموریت‌های عمومی و رویدادهای لاگین ویژه که به بازیکنان کمک خواهند کرد تا امتیاز‌های تجربه، اعتبار و آیتم‌های بیش‌تری را دریافت کنند.
  • «قراردادهای هات» جدید: «کارت‌های ستاره‌ای» قدرتمندی (تجهیزات و سلاح‌های جانبی ویژه که با بخش قردادهای هات مرتبط هستند) همچون نشان ویژه بِرسِرکر، بمب بَکتا و خنثی‌ساز یونی را به‌دست آورید.
  • محتوای اضافه جدید: غافلگیری‌‌های هیجان‌انگیزی برای طرفداران در راه است؛ مخصوصاً برای آن دسته از کسانی که به‌دنبال محتویات اضافه برای بخش آفلاین بودند و بر آن اصرار می‌ورزیدند! منتظر باشید.
  • مخصوصِ چهارم ژوئیه: برای جشن گرفتن روز جهانی Star Wars برنامه‌های فراوانی تدارک دیده شده است که به‌زودی اعلام خواهند شد.

در حال حاضر هنوز مشخص نشده است که بخش آفلاین بازی یک کمپین داستانی دریافت خواهد کرد یا گسترش این بخش، صرفا به اضافه شدن چند ماموریت ویژه ختم خواهد شد، اما به محض انتشار اطلاعات بیش‌تر آن‌ها را به اطلاع شما خواهیم رساند.

در راستای سایر اخبار مرتبط با Star Wars Battlefront پیش از این در زومجی خواندید که بروزرسانی ماه مارس بازی یک نقشه جدید به آن اضافه کرده است و اکنون می‌توانید در قالب حالت بقای جدید و همچنین سه حالت دیگر، از بازی کردن با دوستان خود در محیط این نقشه لذت ببرید. در خبر دیگری نیز مطلع شدید که این بازی، اولین اثری است که بر روی کنسول ایکس‌باکس وان از دایرکت‌ایکس 12 پشتیبانی می‌کند. همچنین محتوای ویژه‌ای از سوی سونی برای بتلفرانت در نظر گرفته شده است که به موجب آن، امکان تجربه بازی بر روی هدست واقعیت‌مجازی پلی‌استیشن VR فراهم خواهد شد.

نظر شما در این‌باره چیست؟ آیا شما نیز منتظر عرضه محتوای اضافه برای بخش آفلاین Star Wars Battlefront بودید؟

منبع: OnlySP


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده