نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۲۴ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۱۵

کلیف بیلیزینسکی: مبهوت تریلر جدید Gears of War 4 شدم!

تریلر جدید بازی Gears of War 4، دیروز منتشر شد و حال کلیف بیلیزینسکی، طراح اصلی نسخه‌های اول این سری در کمپانی اپیک گیمز، به تعریف و تمجید از آن پرداخته است. با زومجی و جزییات خبر همراه باشید.

پس از مدت‌ها انتظار، استودیو کوالیشن دیروز یک تریلر جدید و احساسی از بازی Gears of War 4 با نام «فردا» (Tomorrow) در جریان پخش شدن قسمت اول از فصل دوم سریال «Fear the Walking Dead» منتشر کرد که در آن شاهد صحنه‌های از دوران کودکی جی‌دی فینیکس (شخصیت اصلی بازی) در کنار پدرش مارکوس فینیکس و همچنین دوران حال وی بودیم. حال کلیف بیلیزینسکی که به عنوان طراح نسخه‌های اول سری چرخ دنده‌های جنگ در استودیو اپیک گیمز فعالیت می‌کرد، واکنش خود را نسبت به این تریلر با انتشار توییت‌هایی نشان داده است. وی در ابتدا گفت:

من مبهوت این تریلر شدم. حتی نام‌گذاری آن به عنوان «فردا» هم بسیار جالب است؛ چرا که جی‌دی فینیکس دقیقا فردای (نسل آینده‌ی) مارکوس فینیکس است. وای خدای من!

بیلیزینسکی در توییت بعدی هم با ذکر کردن حساب توییتر رسمی بازی، نوشت:

عالی بود!

این مسئله واکنش راد فرگوسن، مدیر استودیو کوالیشن، را در پی داشت که ضمن تشکر از حمایت‌های بیلیزینسکی، اعلام کرد به داشتن یک تیم حرفه‌ای در استودیو Coalition که در حال ساخت بازی هستند، افتخار می‌کند. پس از آن هم بیلیزینسکی دوباره در پاسخ به فرگوسن گفت که بی‌صبرانه منتظر تجربه کردن این بازی است و با تماشای تریلر حس «بازگشت به خانه» به وی دست داده است.

Gears of War 4 در تاریخ ۱۱ اکتبر (۲۰ مهر) برای کنسول ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد.

نظر شما در مورد صحبت‌های بیلیزینسکی چیست؟

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده