نویسنده: محسن بیگی نیا
// پنجشنبه, ۲۶ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۰۰

حجم بازی Uncharted 4 بر روی پلی استیشن 4 مشخص شد

Uncharted 4، جدیدترین اثر استدیو ناتی داگ، تا چند روز دیگر عرضه خواهد شد و به همین دلیل خبرهای زیادی از آن به گوش می‌رسد. جدیدترین خبر در مورد حجم بازی است که بیشتر دیسک را پر خواهد کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر با زومجی همراه باشید.

استودیو ناتی‌داگ اطلاعات جدیدی از بازی Uncharted 4 ارائه کرده که بر اساس‌ آن، جدید‌ترین ماجراجویی «نیتن دریک» بر روی کنسول پلی‌استیشن 4 نیاز به ۴۸ گیگابایت فضای خالی خواهد داشت. این اثر در تاریخ ۱۰ می (۲۱ اردیبهشت) عرضه خواهد شد و بنابر گفته‌های ناتی داگ، مرزهای تکنیکی بکار گرفته شده روی کنسول سونی را جابجا خواهد کرد. نسخه بتای آنچارتد ۴ حدود ۱۱ گیگابایت حجم داشت و تنها حالت چند نفره بازی را شامل می‌شد. بازی کامل به ۴۸ گیگابایت فضا نیاز خواهد داشت، بنابر این ۳۷ گیگابایت آن مربوط به بخش تک نفره بازی خواهد بود.

آنچارتد ۴ یک بازی بزرگ با نقشه‌های بزرگتر و پرجزییات‌تر نسبت به نسخه‌های قبلی سری است. همین چند وقت پیش ما ویدئوهای جدیدی از گیم پلی بازی را دیدیم که محیط‌های زیبای ماداگاسکار را نمایش می‌داد. نیتن دریک، سم دریک و سالی دور دنیا را به دنبال یافتن جواهر سفر خواهند کرد؛ در حالی که سعی می‌کنند همواره یک قدم از دشمنان خود جلوتر باقی بمانند. این نسخه طولانی‌ترین بازی از سری آنچارتد با متنوع‌ترین موقعیت‌های مکانی است. هر یک از آنها استثنایی‌تر و زیباتر از دیگری است. حتی افتتاحیه بازی به تنهایی بهترین چیزی است که ناتی داگ تا به حال خلق کرده است.

همچنین سونی و ناتی‌داگ چندی پیش جایزه ارزشمندی به عنوان هدیه پیش‌خرید این بازی برای گیمر‌های ساکن آمریکا، کانادا یا پورتوریکو تدارک دیدند که به موجب آن گیمر می‌تواند پس از پیش‌خرید بازی و وارد کردن در سایت رسمی بازی، شانس خود را برای برنده شدن این سفر امتحان کند. البته با وارد کردن کد، امکان برنده شدن جوایز دیگری از جمله هدفون‌های سونی، پروژکتور Pico، گوشی هوشمند Xperia Z5، باندل‌های مختلف مانند نسخه کالکتور بازی آنچارتد ۴ و باندل پلی‌استیشن 4 این بازی نیز وجود دارد.

منبع: Segmentnext


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده