// سه شنبه, ۲۴ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۰۰

بازی Tomb Raider 2 توسط موتور Unreal 4 به صورت غیررسمی بازسازی می‌شود

Tomb Raider 2 یکی از به یاد ماندنی ترین آثار دنیای بازی‌های ویدیویی است و مطمئنا اگر از گیمرهای قدیمی باشید، با این بازی خاطرات زیادی خواهید داشت. حال استودیو نیکوباس تصمیم گرفته تا این بازی را با استفاده از آنریل انجین ۴ بازسازی کند. با زومجی همراه باشید.

آنریل انجین ۴ یکی از موتور‌های بسیار محبوب در بین بازیسازان است و مخصوصا شاهد بازسازی آثار کلاسیک زیادی با استفاده از آن هستیم، حال استودیو نیکوباس قصد دارد تا با استفاده از این موتور، بازی به‌یادماندنی Tomb Raider 2 را بازسازی کند. البته هنوز راه زیادی تا تکمیل شدن بازسازی این بازی باقی مانده است، با این حال سازندگان تصاویر و ویدیویی از نسخه در حال توسعه منتشر کرده‌اند که می‌توانید آن‌ها را از اینجا تماشا کنید.

با استناد به تصاویر مذکور، به جرات می‌توان گفت این بازی کلاسیک کاملا ظاهری مشابه بازی‌های امروزی پیدا کرده است که این مسئله به دلیل قدرت بالای Unreal Engine 4، خیلی هم دور از انتظار نیست. چندی پیش تعدادی از طرفداران سری متال گیر، سعی کردند در اقدامی مشابه نسخه اول Metal Gear را بازسازی کنند که البته به دلیل مخالفت کمپانی کونامی، ساخت این بازی لغو شد. حال باید منتظر ماند و دید که واکنش اسکوئر انیکس (مالک سری Tomb Raider) نسبت به این کار استودیو نیکوباس چه خواهد بود و آیا این بازی می‌تواند مراحل توسعه خود را ادامه دهد یا خیر.

در مورد مشابه دیگر، چندی پیش تعدادی از طرفداران سری محبوب زلدا، سعی کردند که بازی The Legend of Zelda را در قالب یک بازی سه‌بعدی تحت مرورگر بازسازی کنند که به دلیل مخالفت نینتندو، مجبور شدند سایت مربوطه را غیرفعال کنند.

نظر شما در مورد بازسازی این بازی کلاسیک چیست؟ به نظرتان شاهد عرضه این بازی خواهیم بود یا Square Enix ساخت آن را متوقف می‌کند؟

منبع: Segmentnext


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده