نویسنده: کامیار صیاد
// دوشنبه, ۲۳ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۳۰

حالت Inch By Inch فردا برای بازی GTA Online عرضه می‌شود

نزدیک به سه سال از انتشار بازی GTA V می‌گذرد و کمپانی راک‌استار هنوز هم به حمایت از آن ادامه می‌دهد و در همین راستا حالت جدیدی با نام Inch By Inch برای بخش چندنفره بازی معرفی کرده است. با زومجی همراه باشید.

کمپانی Rockstar Games از ابتدای عرضه GTA Online، بخش چندنفره بازی GTA 5، به صورت مستمر با انتشار بروزرسانی و بسته‌های الحاقی آن را گسترش داده و اخیرا هم حالت جدیدی با نام «اینچ به اینچ» (Inch By Inch) معرفی کرده که به زودی عرضه خواهد شد. در این حالت جدید بازیکنان باید در یک جنگ نفس‌گیر محموله‌ای را برداشته و به زمین خود ببرند و  همانطوری که در توضیحات آمده " از میان بارانی از گلوله رد شده و به زمین خودی بازگردند". بازیکنانی که وظیفه جابه‌جایی این محموله را بر عهده می‌گیرند، نمی‌توانند از اسلحه استفاده کنند و تنها باید به دوستانشان اعتماد کنند، پس می‌توان گفت که بازی تیمی کلید موفقیت در این حالت است.

حالت جدید GTA Online

تاریخ انتشار اینچ به اینچ ۱۲ آوریل (۲۴ فروردین) در نظر گرفته شده و تا زمان عرضه با شرکت در حالت‌های مختلف دیگر می‌توانید از GTA$ و RP دو برابر بهره‌مند شوید. البته اسامی دقیق این حالت‌ها مشخص نشده و به صورت تصادفی و بر اساس جدول زیر این امتیاز‌ها به گیمر‌ها داده می‌شوند:

  • از ۸  تا ۹ آوریل (۲۰ تا ۲۱ فروردین): حالت‌های مختلف ۱
  • از ۱۰ آوریل تا ۱۱ آوریل (۲۲ تا ۲۳ فروردین): حالت‌های مختلف شماره ۲
  • از ۱۲ تا ۱۴ آوریل (۲۴ تا ۲۶ فروردین): اینچ به اینچ

همچنین بخش فروشگاه بازی شامل کاهش قیمت‌های زیر می‌شود:

  • سلاح‌های دوربین‌دار (اسنایپر) - ۲۵ درصد تخفیف
  • لوازم جانبی سلاح‌های دوربین‌دار- ۵۰ درصد تخفیف
  • شاتگان‌ها - ۴۰ درصد تخفیف
  • لوزام جانبی شاتگان‌ها - ۶۰ درصد تخفیف
  • زره‌ها و جلیقه‌های مختلف - ۵۰ درصد تخفیف

در آخر هم راک‌استار یک ماشین جدید به نام وپید مینی‌ون (Vapid Minivan) معرفی کرد که از ۱۲ آوریل (۲۴ فروردین) در بنی ارجینال موتور وورکس (Benny's Original Motor Works) قابل دسترس خواهد بود.

 

3046027-3

 

منبع: GameSpot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده