نویسنده: نادر امرایی
// شنبه, ۲۱ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۱۵

تریلر جدید Gears of War 4، فردا و در جریان سریال Fear The Walking Dead پخش خواهد شد

به نظر می‌رسد که در جریان پخش قسمت اول فصل دوم سریال Fear The Walking Dead که قرار است فردا برروی آنتن برود، تریلر جدیدی از بازی Gears of War 4 پخش خواهد شد. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

فردا، مصادف است با آغاز پخش فصل دوم سریال فرعی مجموعه مردگان متحرک یعنی «از مردگان متحرک بترس!» که از شبکه ای‌ام‌سی پخش می‌شود. به نظر می‌رسد که قرار است در جریان پخش قسمت اول فصل دوم این سریال، تریلر جدیدی از بازی چرخ‌دنده‌های جنگ ۴ نیز پخش شود. حساب رسمی بازی در توییتر، امروز ویدیو بسیار کوتاهی پخش کرد که در آن ما می‌توانیم شخصیت‌های اصلی بازی را ببینیم که درون یک جنگل در حال فرار از دست هیولاهای بازی هستند. در توضیح این توییت، چنین گفته شده است:

کابوس ادامه خواهد داشت! فردا قسمت اول از فصل دوم سریال Fear The Walking Dead را ببینید.

|

در تاریخ ۷ آوریل (۱۹ فروردین)، مایکروسافت یک وب‌سایت راه‌اندازی کرد که دارای یک ساعت شمارش معکوس بود. این شمارش معکوس، در روز دوشنبه، ۱۱ آوریل (۲۳ فروردین) به اتمام می‌رسد. شماری از طرفداران، کد منبع این وب‌سایت را بررسی کردند. آنها در بررسی‌هایشان،  ارجاعاتی به ویدیو بالا و دو ویدیو دیگر پیدا کردند.

آدام فلچر، مدیر روابط عمومی بازی Gears of War نیز، امروز توییتی منتشر کرد که نشان می‌دهد باید به زودی منتظر اخبار هیجان انگیزی درباره بازی باشیم. وی در حساب رسمی خود در توییتر گفت:

شما هیچ ایده‌ای ندارید که چه چیزی در انتظار شما است اما مطمئن باشید که این، یک چیز فوق‌العاده خواهد بود!

چندی پیش بود که تاریخ رسمی انتشار بازی، مشخص شد. بر طبق اعلام مایکروسافت، قسمت چهارم بازی قرار است در تاریخ ۱۱ اکتبر سال ۲۰۱۶ (۲۰ مهر ۹۵) برای ایکس‌باکس وان منتشر شود، با این حال از گوشه و کنار شایعاتی مبنی بر انتشار بازی برای رایانه‌های شخصی نیز شنیده می‌شود اما هنوز هیچ مقام رسمی، این خبر را تایید نکرده است. در دیگر اخبار مربوط به این بازی، پیش‌تر متوجه شدیم که بازی دارای بخش چند نفره به صورت اسپلیت‌-اسکرین خواهد بود اما هنگام بازی در این حالت، نرخ فریم بازی به ۳۰ فریم بر ثانیه افت خواهد کرد. همچنین بتای بخش چند نفره بازی Gears of War 4، چندی دیگر آغاز خواهد شد.

نظر شما درباره این بازی چیست؟ آیا شما نیز نمی‌توانید تا دوشنبه صبر کنید؟

منبع: GameSpot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده