// یکشنبه, ۲۲ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۰۰

کشف ویژگی‌های معرفی نشده در بروزرسانی 3.50 پلی استیشن 4

گروهی از دارندگان پلی‌استیشن 4 که اقدام به نصب بروزرسانی 3.50 کرده‌اند، از کشف ویژگی‌های جدید معرفی نشده توسط سونی در این بروزرسانی خبر داده‌اند. در ادامه با زومجی همراه باشید.

به گزارش یکی از کاربران وب‌سایت اجتماعی ردیت، بروزرسانی نرم‌افزاری 3.50 کنسول پلی‌استیشن 4 شامل شماری از تغییراتی اعلام نشده می‌شود. در صدر تغییرات بازگشت قابلیت موزیک پلیر درگاه یو‌اس‌بی است که در سپتامبر گذشته از روی کنسول حذف شده بود. این قابلیت به کاربران اجازه‌ی پخش فایل‌های موزیک را همزمان با بازی کردن روی پلی‌استیشن 4 می‌دهد.

در همین حال، دارندگان پلی‌استیشن 4 با بروزرسانی به 3.50 قادر به ارتقاء فضای هارددیسک به میزان ۴ ترابایت (با استفاده از هارد اکسترنال) خواهند بود. از سوی دیگر، تغییراتی در نرم‌افزار Live From Playstation مانند آسان‌تر شدن استریم زنده بازی‌های خاص دیده می‌شود. همچنین، کاربران قادر به نشانه‌گذاری سه بازی محبوب خود در فیلد جستجو هستند، این کار دسترسی به ویدیو‌های استریم زنده بازی‌های محبوب را تسریع می‌بخشد.

ویژگی‌ دیگر شامل الحاق گزینه‌‌ی غیرفعال کردن برای اعلان اسکرین‌شات‌ها در کنار بهبود‌هایی در ثبات کلی پلتفرم و بهبود ویرایش تصاویر در Capture Gallery است.

طبق اعلام قبلی، سونی در روز چهارشنبه بروزرسانی 3.50 پلی‌استیشن 4 را منتشر کرد. این بروزرسانی شامل گزینه‌ی ریموت‌پلی جهت استریم آفلاین یا آنلاین بازی برروی رایانه‌های شخصی و مک است. علاوه بر این، با این بروزرسانی کاربران از این پس قادر به تغییر وضعیت خود به آفلاین هستند.

لیست کامل تغییرات اعلام شده توسط سونی به شرح زیر است:

  • وضعیت آفلاین: از طریق پروفایل، منوی سریع و صفحه ورود، قادر به تغییر وضعیت خود به آفلاین خواهید بود.
  • اعلان دوستان آنلاین: اکنون می‌توانید با ورود به پروفایل دوستان خود، دریافت اطلاع‌رسانی آنلاین شدن یک یا تمام دوستان را فعال کنید.
  • زمان‌بندی رویدادهای کاربران: با انتخاب گزینه رویداد‌ها، قادر به ایجاد رویدادی برای زمان و بازی خاص جهت حضور همزمان با دوستان برای بازی‌کردن خواهید بود.
  • بازی با یکدیگر: این ویژگی به اعضای یک پارتی اجازه دیدن بازی انجام شده توسط هر شخص و ملحق شدن به بازی را  می‌دهد.
  •  ریموت‌پلی: دارندگان پلی‌استیشن از این پس می‌توانند از طریق اپلیکیشن ریموت‌پلی بازی‌های خود را برروی ویندوز و مک به صورت استریم آنلاین یا آفلاین تجربه کنند. طریقه راه اندازی کامل ویژگی را در زومجی مطالعه کنید.
  • Broadcast: گزینه‌ای جهت پخش محتوا روی دیلی‌موشن به پلی‌استیشن 4 اضافه شده است.
  • بهبود‌های اجتماعی: بهترین لحظات خود را از این پس می‌توانید برای تماشای همگان به اشتراک بگذارید. قابلیت تگ دوستان برروی تصاویر در فیس‌بوک و توئیتر نیز امکان‌پذیر شده است.
  • وضعیت شبکه پلی استیشن: به راحتی از طریق گزینه تنظیمات--> نتوورک وضعیت خدمات شبکه پلی‌استیشن را مشاهده کنید.
  • ایجاد حساب کاربری نوجوانان: نوجوانان‌ (۱۳ تا ۱۷ سال) قادر به ساخت حساب‌کاربری و بازی به صورت آفلاین تا زمان تایید حساب توسط والدین هستند.
  • پلی‌استیشن پلاس هاب: اعضای پلاس می‌توانند از دسترسی سریع و مدیریت فضای ذخیره‌سازی آنلاین خود لذت ببرند. از طریق بازی‌های پلاس می‌توان دوستان خود را که بازی‌های ماهیانه پلاس را بازی می‌کنند، مشاهده کرد.

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده