نویسنده: محسن بیگی نیا
// یکشنبه, ۲۲ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۰۰

توضیح ناتی داگ برای نبود شخصیت «دریک چاق» در Uncharted 4

ناتی داگ در چند بازی قبلی سری آنچارتد از کاراکتری به نام دریک چاق (Donut Drake) در حالت چند نفره استفاده کرده بود. اما آنها بنابر دلایلی تصمیم گرفتند تا در Uncharted 4 دیگر از وی استفاده نکنند. برای دانستن این دلایل با زومجی همراه باشید.

استدیو ناتی داگ تصریح کرد که کاراکتر پر طرفدار دریک چاق در حالت چند نفره بازی Uncharted 4: A Thief’s End حضور نخواهد داشت. برای آنهایی که بی اطلاع هستند باید گفت که دریک چاق در حالت‌ چند نفره برخی بازی‌های قبلی سری آنچارتد حضور داشته است. نیل دراکمن (Neil Druckman) از استدیو ناتی داگ طی صحبت با سایت GamesRadar بیان کرده است که تیم توسعه دهنده بازی و وی تصمیم گرفته‌اند که دریک چاق در حالت چند نفره آنچارتد 4 حضور نداشته باشد:

من نمی‌خواستم به مشکلات افراد دیگر بخندم. من فکر می‌کنم که بلوغ ما [به مرحله‌ای رسیده است که] فراتر از انجام چنین کاری باشد.

نیل دراکمن در ادامه توضیح می‌دهد که این بدان معنی نیست که ناتی داگ دریک چاق را برای آنچارتد 4 نساخته است:

ما در واقع تمام چیزهای مربوط به آن [کاراکتر] را مدلسازی کرده و در اختیار داشتیم، اما تیم تصمیم گرفت اینکار را انجام ندهد. ما منازعه بزرگی در این خصوص داشتیم و به نوعی آن را از تمام زوایای ممکن بررسی کردیم و به این نتیجه رسیدیم که با بودن آن در بازی خود راحت نیستیم.

آیا شما از دانستن این واقعیت که دریک چاق در حالت چند نفره "آنچارتد 4: پایان یک دزد" حضور ندارد نا امید شده‌اید؟ نظرات خود را در این خصوص با ما در میان بگذارید.

منبع: Gamepur


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده