// یکشنبه, ۲۲ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۰۰

بازی Final Fantasy 7 Remake در چند قسمت کامل و بزرگ عرضه می‌شود

شرکت Square Enix اعلام کرد که گیم‌پلی و داستان هر قسمت از بازی اپیزودیک Final Fantasy 7 Remake به اندازه یک بازی معمولی کامل و غنی خواهد بود. با ما در زومجی همراه باشید.

همان‌طور که در گذشته گفته بودیم نسخه بازسازی‌شده بازی Final Fantasy VII به‌ صورت چندقسمتی منتشر خواهد شد. اسکوئر انیکس، ناشر این مجموعه اعلام کرد هر کدام از  اپیزودهای بازسازی فاینال فانتزی 7 مانند یک بازی کامل و بزرگ خواهند بود و قرار نیست این اثر در قالب چند قسمت ناقص و کوچک منتشر شود.

این اطلاعات در آخرین شماره مجله گیم‌اینفورمر منتشر شد. به گفته یوشینوری کیتاسه، تهیه کننده این اثر، برای  ساخت نسخه بازسازی فاینال فانتزی 7 از بازی Final Fantasy XIII (که خود شامل سه بازی کامل می‌شود) الگوبرداری شده است. کیتاسه گفت:

نسخه بازسازی شده فاینال فانتزی 7 یک بازی کامل و تمام‌عیار در هر قسمت خواهد بود. در بازی Final Fantasy XIII هر اپیزود داستان را از زاویه‌ای متفاوت روایت می‌کرد؛ در واقع مثل نزدیک شدن به یک قلمرو ناشناخته بود.

اما در Final Fantasy VII Remake ما از قبل یک قصه در اختیار داشتیم که اگر به صورت چند قسمتی عرضه نمی‌شد نمی‌توانست حس و حالش را به درستی منتقل کند. بنابراین اگر به طور جداگانه به قسمت‌های آن نگاه کنیم، هر یک از آنها را می‌توانیم با یکی از بازی‌های Final Fantasy XIII مقایسه نماییم.

کیتاسه در ادامه صحبت‌هایش به این موضوع اشاره کرد که تیم سازنده بازی برای تغییر و مدرن‌تر کردن قصه آن آزادی عمل داشتند. او گفت:

من و تتسویا نومورا و کازوشیگ نوجیما که در توسعه نسخه بازسازی نیز نقش داشتند، برای ساخت اولین بازی Final Fantasy با یکدیگر همکاری می‌کردیم. ما کسانی هستیم که آن را خلق کردیم، به همین دلیل فکر می‌کنیم که هیچ چیز دور از دسترس نیست. البته این بدان معنی نیست که همه چیز را تغییر خواهیم داد.

چندی پیش سازندگان Final Fantasy VII Remake اعلام کردند که این نسخه از بازی ترکیبی از سبک‌های مختلف خواهد بود. همچنین پیش‌تر کارگردان بازی گفته بود امکان ایجاد تغییرات وسیعی در نسخه بازسازی شده Final Fantasy 7 وجود دارد.

بازی Final Fantasy VII Remake هنوز تاریخ مشخصی برای انتشار ندارد. بازی بعدی این مجموعه فاینال فانتزی 15 خواهد بود که قرار است در تاریخ ۳۰ سپتامبر (۹ مهر) منتشر شود.

منبع: GameSpot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده