// جمعه, ۲۰ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۰۰

امکان ادامه ساخت بازی Fable Legends در آینده وجود دارد

ماه گذشته بود که مایکروسافت اعلام کرد پروژه ساخت بازی Fable Legends لغو شده است، اما بر اساس گزارشاتی که اخیرا منتشر شده ممکن است ساخت بازی از سر گرفته شود و در آینده شاهد انتشار آن باشیم. با زومجی و جزییات این خبر همراه باشید.

خبر ناراحت‌کننده لغو شدن بازی Fable Legends چندی پیش منتشر شد. در آن زمان مایکروسافت اعلام کرد که احتمال تعطیل‌ شدن استودیوی لاین‌ هد (Lionhead)، سازنده این بازی نیز وجود دارد؛ اما حالا بنا بر گزارشات جدید منتشرشده، ممکن است بازی Fable Legends به طور کامل لغو نشده‌ باشد.

با اینکه بازی‌سازان اصلی این پروژه استودیو را ترک کرده‌اند، اما هنوز قرارداد برخی از کارکنان به اتمام نرسیده‌ است. MCV گزارش داد که ۳ منبع داخلی از لاین‌هد، تایید کرده‌اند که صحبت‌هایی در رابطه با ادامه ساخت بازی Fable Legends در حال انجام است. ظاهرا لاین‌هد از کارکنان خود سوال کرده‌ که آیا تمایلی برای دنبال کردن روند ساخت بازی دارند یا خیر. یکی از افراد آگاه اعلام کرد که امکان از سرگیری ساخت بازی با جمع‌آوری یک تیم از کارکنان باقی‌ مانده در قالب یک استودیوی مستقل وجود دارد.

وبسایت گیم‌اسپات درباره‌ی امکان ادامه ساخته شدن بازی Fable Legends از مایکروسافت سوال کرد، اما این کمپانی همان جوابی را به گیم اسپات داد که به MCV داده بود:

ما نمی‌توانیم اطلاعاتی بیش از اینکه روند توسعه Fable Legends متوقف شده است را به اشتراک بگذاریم. ما با کارکنان [لاین‌هد] در رابطه با احتمال تعطیلی استودیو نیز مذاکره می‌کنیم.

پیتر مولینیو حدود دو دهه قبل و پس از ترک Bullfrog Productions، استودیوی لاین‌هد را تاسیس کرد. پس از جدایی وی از این استودیو در سال ۲۰۱۲، بازی Fable Legends در سال ۲۰۱۳ به عنوان یک بازی نقش‌آفرینی آنلاین برای دو پلتفرم ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی معرفی شد.

Fable Legends یک بازی رایگان (Free-to-Play) مشابه Dota 2 بود. روند بازی به این صورت است که هر دو هفته یک بار قهرمان جدیدی به آن اضافه می‌شود. زمانی که قهرمانان از بازی حذف شدند، تنها راه استفاده از آن‌ها پرداخت پول درون بازی و یا پول واقعی برای خریدشان است.

به نظر شما آیا امکان ادامه روند ساخت بازی Fable Legends وجود دارد؟

منبع: GameSpot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده