نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۱۹ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۰۰

تاریخ شروع بتای عمومی Doom و جزییات بسته‌های الحاقی بازی مشخص شد

کمپانی بتسدا، ناشر بازی Doom، تاریخ دقیق شروع نسخه بتای عمومی و همچنین جزییات بسته‌های الحاقی این بازی را اعلام کرده است. با زومجی و جزییات این خبر همراه باشید.

طرفداران زیادی منتظر عرضه نسخه جدید بازی Doom هستند که توسط اید سافت‌ور (id Software) ساخته می‌شود و در تاریخ ۱۳ می (۲۴ اردیبهشت) برای ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی ویندوزی منتشر خواهد شد. حال بتسدا اعلام کرده که نسخه بتای عمومی این بازی از تاریخ ۱۵ آوریل (۲۷ فروردین، ساعت ۸:۳۰ به وقت ایران) آغاز می‌شود و تا ۱۷ آوریل (دوشنبه ۳۰ فروردین ساعت ۸:۲۹ دقیقه به وقت ایران) ادامه خواهد داشت. طرفداران در این نسخه می‌توانند بخش چندنفره بازی را در قالب حالت‌های Team Deathmatch و Warpath و بر روی نقشه‌های Heatwave و Infernal تجربه کنند. Bethesda در مورد این نسخه گفت:

این حالت‌ها و نقشه‌ها تنها بخشی از آن چیزی هستند که طرفداران در نسخه نهایی بازی تجربه خواهند کرد. به‌علاوه محتویات این بازی فقط به مواردِ هنگام عرضه خلاصه نمی‌شوند و ما قصد داریم تا در طول سال، با عرضه محتواهای رایگان از بازی پشتیبانی کنیم.

البته در کنار این محتویات رایگان، بتسدا سه بسته‌ الحاقی پولی هم برای بازی در نظر گرفته است که مربوط به بخش چندنفره می‌شوند و قرار است نقشه‌ها، ماژول‌های هک، موجودات اهریمنی قابل بازی، سلاح‌ها و موارد این‌چنینی را به بازی اضافه کنند. هر یک از این DLC‌ها به تنهایی ۱۴/۹۹ دلار یا ۱۱/۹۹ پوند قیمت خواهد داشت و البته Season Pass بازی هم شامل هر سه آن‌ها، با قیمت ۳۹/۹۹ دلار یا ۲۹/۹۹ پوند عرضه می‌شود. بتسدا همچنین محتویات اولین بسته‌ الحاقی بازی را اعلام کرده که شامل موارد زیر است:

  • سه نقشه جدید
  • یک سلاح جدید
  • یک موجود اهریمنی قابل بازی
  • یک سِت زره جدید
  • یک سِت تجهیزات جدید
  • ماژول هک و متلک‌های جدید
  • رنگ‌ها و طرح‌های جدید برای شخصی‌سازی

بخش چندنفره بازی Doom در مجموع ۶ حالت خواهد داشت که در هنگام عرضه می‌توان بر روی ۹ نقشه مختلف آن‌ها را تجربه کرد.

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده