نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۱۹ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۰۰

سازنده Rocket League در حال ساخت بازی‌های جدید و بسیار جذابی است

استودیوی سایانیکس، سازنده بازی بسیار موفق Rocket League، اعلام کرده که در حال کار بر روی بازی‌های جدید و بسیار جذابی است که در آینده معرفی و عرضه خواهند شد. با زومجی و جزییات این خبر همراه باشید.

«راکت لیگ» یکی از متفاوت‌ترین بازی‌های عرضه شده در سالیان اخیر است که به لطف ایده ناب خود توانست محبوبیت و به دنبال آن، فروش بسیار عالی را تجربه کند. همین امر پشتوانه خوبی به استودیوی Psyonix داده تا بتواند بر روی بازی‌ها و پروژه‌‌های جدیدی هم کار کند. دیو هیجوود، رییس این استودیو، طی مصاحبه‌ای با گیم‌اینفورمر در این مورد گفت:

در حال حاضر تمام تلاش ما این است که تمامی محتویات ممکن را به بازی Rocket League اضافه کنیم. با این حال ما در حال کار بر روی پروژه‌های جدید و بسیار جذابی هستیم که امیدواریم در آینده‌ای نزدیک آن‌ها را معرفی کنیم.

هیجوود در ادامه گفت که راکت‌ لیگ علی‌رغم داشتن بودجه ساختی معادل ۲ میلیون دلار، نزدیک به ۷۰ میلیون دلار فروش کرده است. این مساله باعث خواهد شد تا استودیوی سایانیکس دیگر مجبور به کار کردن برای دیگر بازیساز‌ها نباشد و بتواند بر روی بازی‌های خودش کار کند. جالب است بدانید که سایانیکس در همکاری با دیگر کمپانی‌ها، در توسعه بخش چندنفره بازی‌هایی مثل Bulletstorm و Mass Effect 3 فعالیت کرده است:

تمرکز اصلی ما بر روی ساخت بازی Rocket League است؛ ولی در حقیقت تیم ما امروزه و در مقایسه با زمانی که ساخت راکت لیگ را شروع کردیم، آن‌قدر بزرگ‌تر شده که نیازی نیست همه افراد بر روی این بازی تمرکز کنند. ما سعی خواهیم کرد تا این بازی روز به روز گسترده‌تر شود. چرا که Rocket League و درآمد آن باعث می‌شود تا ما دیگر نیازی به کار کردن برای بازیساز‌های دیگر نداشته باشیم.

با اینکه مدیرعامل سایانیکس اطلاعات دیگری از بازی‌های بعدی استودیو ارائه نکرد، ولی می‌توان انتظار داشت که این آثار هم شامل ایده‌های خلاقانه‌ای مثل Rocket League باشند. نظر شما در مورد توضیحات هیجوود چیست؟

منبع: GameSpot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده