نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۱۸ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۰۰

سه گانه Assassin's Creed Chronicles برای پلی استیشن ویتا عرضه شد

کمپانی یوبی‌سافت طی خبری اعلام کرد که سه گانه بازی‌های دو و نیم‌بعدی Assassin's Creed Chronicles برای کنسول دستی پلی‌استیشن ویتا عرضه شده است. با زومجی و جزییات خبر همراه باشید.

کمپانی فرانسوی Ubisoft، پس از عرضه جداگانه بازی‌های سری دو و نیم بعدی Assassin's Creed Chronicles طی سال گذشته و امسال، اوایل ۲۰۱۶ مجموعه سه بازی Assassin’s Creed Chronicles: China، Assassin’s Creed Chronicles: India و Assassin’s Creed Chronicles: Russia را در قالب یک مجموعه برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی ویندوزی عرضه کرد. این کمپانی دیروز (۱۷ فروردین و ۵ آوریل)، این مجموعه را برای کنسول دستی پلی‌استیشن ویتا نیز عرضه کرده که شامل نسخه کامل هر سه بازی مذکور است.

سری Chronicles اساسینز کرید توسط استودیو کلایمکس (Climax) و با همکاری استودیو مونترئال یوبی‌سافت ساخته شده است. این سری بازی‌های دو و نیم بعدی که ترکیبی از سکوبازی و اکشن را ارائه می‌دهند، کاملا برای کنترلر کنسول دستی پلی‌استیشن ویتا مناسب به نظر می‌رسند و گیمر در جریان آن‌ها می‌تواند به سه بازه تاریخی کاملا متفاوت و متنوع سفر کنند. دوران امپراطوری مینگ در چین باستان، دوران امپراطوری سیک‌ها در هندوستان و دوران پس از انقلاب اکتبر روسیه این بازه‌های تاریخی مذکور هستند.

بسته شامل سه گانه این بازی‌ها، هم اکنون در فروشگاه پلی‌استیشن و همچنین خرده فروشی‌ها، برای کنسول دستی پلی‌استیشن ویتا با قیمت ۲۹/۹۹ دلار قابل خرید است.

تهیه شده در زومجی


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده