نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۱۷ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۳۰

سازنده Quantum Break: کیفیت بالای Uncharted 4 کار را برای دیگر بازیسازان سخت کرده است

پس از انتشار ویدیو‌های جدیدی از گیم‌پلی بازی Uncharted 4: A Thief's End، سازندگان بازی Quantum Break در استودیو رمدی به تمجید از آن پرداخته‌اند. با زومجی و جزییات خبر همراه باشید.

انتشار ویدیو‌های جدید و بسیار زیبا از گیم‌پلی بازی Uncharted 4: A Thief's End جدا از اینکه طرفداران این بازی را به وجد آورده، باعث شده تا برخی از دیگر بازیسازان هم از این بازی تعریف و تمجید کنند؛ یکی از این استودیو‌ها، Remedy Entertainment، خالق بازی کوانتوم بریک است که از قضا طرفداران این دو بازی دائم در حال بحث با یکدیگر هستند! ابتدا توماس پوها، مدیر بازاریابی استودیو رمدی، با انتشار توییتی و خطاب قرار دادن آرن مییِر از استودیو ناتی داگ، گفت:

ما در استودیو رمدی ویدیو‌های جدید بازی آنچارتد ۴ را تماشا کردیم و می‌توانیم بگوییم که به دلیل این سطح کیفی فوق‌العاده شگفت زده هستیم.

پس از این توییت نوبت به سم لیک، کارگردان کوانتوم بریک، رسید تا با انتشار تصویری در توییتر که نسخه امضا شده کوانتوم بریک را نشان می‌داد، نیل دراکمن، کارگردان آنچارتد ۴، را مورد خطاب قرار دهد:

به عنوان بخشی از توافقی که کردیم، نسخه‌ای کوانتوم بریک را برایت ارسال می‌کنم. بی‌صبرانه منتظر Uncharted 4 هستم.

ption id="attachment_117903" align="aligncenter" width="600"]نسخه امضا شده کوانتوم بریک نیل! ممنون برای اینکه سطح کیفی بازی‌ها و سطح انتظارات طرفداران از بازی‌های ویدیویی را بالا برده‌اید و یک منبع الهام برای دیگر بازیسازان بودید

پس از این توییت دراکمن هم در پاسخ گفت که «بی‌نهایت ممنون هستم.»

جالب است بدانید که چندی پیش عوامل استودیو رمدی طی ملاقاتی از ناتی‌داگ بازدید کردند و قرار است سازنده آنچارتد ۴ هم نسخه‌ای از بازی را در زمان انتشار آن در تاریخ ۱۰ می (۲۱ اردیبهشت) برای سم لیک ارسال کند.

نظر شما در مورد رابطه این دو استودیو و بازیساز با یکدیگر چیست؟

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده