// سه شنبه, ۱۷ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۰۰

تاریخ انتشار نسخه جدید بازی Ghostbusters لو رفت

بازی اکشن ماجراجویی Ghostbusters، ساخته‌ی مشترک ترمینال ریلیتی، رد فلای استودیو و چند استودیوی دیگر در سال ۲۰۰۹ ساخته شد. حال در تازه ترین اخبار غیر رسمی تاریخ انتشار نسخه‌ی جدید این بازی لو رفته است. برای اطلاع از جزییات خبر با زومجی همراه باشید.

بازی Ghostbusters که در سبک اکشن ماجراجویی است، الهام گرفته از فیلمی با همین نام در سال ۲۰۰۹ بود که توسط استودیوهای متعددی از جمله Terminal Reality و Red Fly Studio و چند شرکت دیگرساخته و توسط کمپانی‌های سونی و آتاری منتشر شد. خبر خوب این‌که این بازی قرار است بازگردد، اما این‌بار تمامی شخصیت‌هایی که اقدام به از میان بردن روح‌ها می‌کنند، زن هستند. همچنین نسخه‌ی بازسازی شده و جدید فیلم شکارچیان روح (Ghostbusters) قرار است در تابستان پیش‌رو اکران شود و در آن بازیگرانی از جمله کریستن ویگ، ملیسا مک‌کارتی، کیت مک‌کینون و لزلی جونز به عنوان شکارچیان جدید ارواح  ایفای نقش می‌کنند. در این راستا نیز شایعاتی از یک بازی جدید با همین نام به گوش می‌رسد که در حال سپری کردن مراحل ساخت است و قرار است در کنار اکران فیلم منتشر شود.

مساله‌ای نیز که این خبر را تقویت می‌کند این است که وب‌سایت نیو اگ این بازی را در لیست بازی‌های پیش فروش خود قرار داده که قرار است در تاریخ ۲۲ تیر ماه سال جاری (۱۲ ماه جولای ۲۰۱۶) منتشر شود که بسیار نزدیک به تاریخ اکران فیلم که در ۲۵ تیر ماه واقع شده، قرار دارد! از جمله سایر اطلاعاتی که منتشر شده ساخت بازی برای کنسول‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان و همچنین انتشار آن توسط کمپانی اکتیویژن است. در حال حاضر اطلاعات دیگری از بازی منتشر نشده و سایر جزییات دقیقا همانند نسخه‌ی ۲۰۰۹ هستند که یکی از سازندگان آن یعنی ترمینال ریلیتی در سال ۲۰۱۳ تعطیل شد.

اما بخش عجیب این خبر وجود صفحه‌ی پیش فروش در سال NewEgg است در حالی که تاکنون هیچ خبر و اعلان رسمی از سوی Activision  یا توسعه دهندگان بازی منتشر نشده است. تا زمان انتشار خبری رسمی از سوی ناشر یا توسعه دهنده نیز بهتر است صبر کرد و دید که تا چه حد این اخبار صحت دارند. پیش‌تر در زومجی جدیدترین پوسترهای فیلم Ghostbusters را مشاهده کردید و در مطلبی دیگر خواندید که بازسازی این نسخه از فیلم ترسناک‌‌تر از نسخه‌ی اول آن خواهد بود. همچنین تریلر معرفی این فیلم کمدی را نیز به سمع و نظرتان رساندیم.

به نظر شما ساخت این بازی تا چه حد صحت دارد؟ آیا قرار است بزودی شاهد تریلر معرفی رسمی بازی از سوی ناشر آن باشیم؟ دیدگاه‌های خود را با زومجی در میان بگذارید.

منبع: AttackoftheFanBoy


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده