نویسنده: میثم علی حسنی
// سه شنبه, ۱۷ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۰۰:۰۰

نگاهی به اتفاقات مهم Dota 2 در هفته ای که گذشت - قسمت نهم

در این قسمت از هفته نامه بازی Dota 2 شاهد اخبار مهمی چون آغاز فروش بلیت مسابقات The International 6 تا تورنمنت ۵/۵ میلیون دلاری Alibaba خواهیم بود. با زومجی همراه باشید.

ti6_aegis_banner-Dota-2-Zoomg

آغاز پیش فروش بلیت مسابقات The International 6

از تاریخ ۷ مارس (۱۹ فروردین) بلیت‌های مسابقات TI6 پیش فروش خود را آغاز خواهد کرد. این فصل از رقابت‌ها دقیقا بعد از پایان Major مانیل مرحله مقدماتی خود را شروع می‌کند و بازه زمانی مسابقات در شش روز و از تاریخ ۸ تا ۱۳ آگوست (۱۸ تا ۲۳ مرداد) خواهد بود. مجموعا برای حضور در سالن Keyarena شهر سیاتل نیاز به ۱۷۵ دلار برای هر شش روز خواهید داشت و احتمالا با بازگشت Alliance، درخشش تیم‌های آسیای شرقی و انتقالات تیم‌های چینی شاهد رقابت‌های جذابی خواهیم بود.

Mushi-Fnatic-Dota-2-Zoomg

Mushi به دلیل آسم مسابقات مانیل را از دست می‌دهد

Chai Yee Fung بازیکن معروف مالزیایی که علاقه‌مندان به مسابقات Dota 2 او را با نام Mushi می‌شناسند، مدتی پیش بود که اعلام کرد به خاطر مشکلات بیماری از ترکیب تیم کنار خواهد رفت تا ۳۴۳ ،بازیکن ذخیره، جایگزین او شود. مدتی پیش این بازیکن صفحه Facebook خود را آپدیت کرد و در مورد مشکل آسم حاد خود توضیحاتی داد که به نظر می‌رسد باعث شود او مسابقات مانیل را از دست دهد. تیم Fnatic توانست در مرحله انتخابی تورنمنت ESL One مانیل با شکست MVP جواز در این رقابت‌ها را کسب کند.

BTS-Dota-2-Zoomg

آِغاز فصل جدیدمسابقات BTS منطقه آسیای شرقی و اروپا

مسابقات دوره‌ای Beyond the Summit بزودی کار خود را در مناطق اروپا و آسیای شرقی آغاز خواهد کرد. در ناحیه SEA تمام تیم‌های مطرح این منطقه مثل MVP ،Fnatic و تیم‌های دیگر در فصل چهارم حضور دارند و بدون شک حدس قهرمان این دوره بسیار سخت است. در منطقه اروپا که تورنمنت BTS فصل سوم خود را برگزار خواهد کرد، تیم‌های معروفی چون Liquid ،Spirit ،Empire و چند تیم دیگر ثبت نام کرده‌اند تا قبل از شروع مسابقات بزرگی مثل Weplay League یا ESL One مانیل خود را محک بزنند. مسئولان برگزاری رقابت‌ها مجموعا ده هزار دلار برای تیم‌های اول تا چهارم هر ناحیه در نظر گرفته‌اند.

Canada-Cup-season-7-Dota-2-Zoomg

Canada Cup با فصل هفتم باز می گردد

این دوره از مسابقات Canada Cup که فقط در قاره آمریکا برگزار می‌شود با سقف جوایزی به ارزش ۲۰ هزار دلار فصل هفتم خود را بزودی آغاز خواهد کرد. مرحله گروهی بعد از مشخص شدن ۱۶ تیم از تاریخ ۲۶ آپریل تا ۱۲ می (۷ تا ۲۳ اردیبهشت) پیگیری می‌شود و تا به حال چهار تیم حضورشان در بین ۱۶ تیم مرحله گروهی معلوم شده است که عبارتند از:

United States compLexity Gaming
United States Digital Chaos
Peru Infamous
United States Shazam

CompLexity Gaming نماینده منطقه آمریکا در مسابقات Epicenter خواهد بود

با شکست Shazam در بازی نهایی مرحله مقدماتی مسابقات Epicenter، تیم CompLexity به عنوان نماینده منطقه آمریکا عازم شهر مسکو خواهد شد. هشت تیم برتر ناحیه آمریکا برای صعود به این تورنمنت با هم رقابت کردند و در بازی نهایی Shazam نتوانست حریف خود را شکست دهد و با نتیجه ۳-۲ بازی را واگذار کرد تا بعد از تیم Fnatic این مجموعه آمریکایی دومین تیم راه یافته از مرحله مقدماتی باشد.

alibaba_logo-Dota2-Zoomg

کمپانی چینی Alibaba مسابقات ورزش الکترونیکی برگزار می‌کند

کمپانی چینی Alibaba، یکی از بزرگترین شرکت‌های حوزه تجارت الکترونیکی در جهان، به زودی میزبانی یک تورنمنت بازی‌های الکترونیکی را در کشور چین به عهده خواهد گرفت که در مجموع ۵/۵ میلیون دلار سقف جوایز آن است. این شرکت چینی که در حوزه فروشگاه آنلاین و خرده فروشی فعالیت دارد تورنمنت اختصاصی خود را در  چهار بازی Dota 2 ،CS:GO ،StarCraft 2 و Hearthstone برگزار خواهد کرد و امیدوار است در آینده بتواند مسابقاتی در خارج از مرزهای کشور چین را برنامه ریزی کند. این تورنمنت با نام World Electronic Sports Games معرفی شده و احتمالا مرحله مقدماتی آن به زودی آغاز خواهد شد و برای بخش Dota 2 یک و نیم میلیون دلار در نظر گرفته شده است.

تهیه شده در زومجی


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده