نویسنده: میثم علی حسنی
// سه شنبه, ۱۷ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۰۰

فصل سوم رقابت های BTS اروپا با حضور تیم های مطرح بزودی آغاز می شود

مسابقات Beyond The Summit منطقه‌ای بازی Dota 2 همچنان در مناطق مختلف جهان پیگیری می‌شود و نوبت آغاز فصل سوم این رقابت در ناحیه اروپا شده است. برای کسب اطلاعات بیشتری از این فصل همراه زومجی باشید.

بعد از قهرمانی تیم Empire و پایان فصل دوم مسابقات BTS اروپا حالا تیم‌های شرکت کننده در چند روز آینده خود را آماده فصل جدیدی از این رقابت‌ها می‌کنند. با توجه به این نکته که چند هفته‌ای تا شروع تورنمنت‌های مهمی مثل ESL One مانیل و StarLadder |i-League باقی مانده است بیشتر تیم‌های مطرح، این دوره را بهترین فرصت برای تمرینی جدی و کسب جوایزی اندک برشمرده‌اند و شاهد حضور مجموعه‌های معروفی چون Liquid ،Spirit ،Polarity و Kaipi هستیم. Empire که در مرحله اول به مصاف Spirit خواهد رفت مسیر سختی برای دفاع از عنوان قهرمانی دوره پیش خود باید طی کند و این‌بار به راحتی نخواهد توانست فاتح این مسابقات شود. نگاهی به جدول فصل سوم BTS اروپا خواهیم انداخت:

BTS-Bracket-Dota-2-Zoomg

تمام بازی‌ها جز گراند فینال از سیستم BO3 (بیشترین برد از سه بازی) پیروی می‌کنند و مسلما در این دوره رقابت‌های جذاب‌تری را شاهد هستیم. تیم Fantastic Five امید دارد به لطف حضور XBOCT در ترکیب خود دوباره فاتح این رقابت‌ها شود و تیمی مثل Liquid که چند هفته تا شروع تورنمنت ESL One مانیل فرصت دارد، می‌تواند به خوبی تاکتیک‌ها و هماهنگی تیمی خود را دوباره محک بزند. Virtus. Pro Polarity نیز با حضور بازیکنان مطرح چون DkPhobos و Lil بدون شک حریفی سخت برای تیم‌های مدعی است و البته تیم‌های نه چندان قدرتمند مثل Power Ranger را نمی‌توان دست کم گرفت؛ برای مثال همین تیم توانست در مرحله مقدماتی تورنمنت Epicenter تیم Na'vi را با نتیجه ۲-۰ به راحتی از پیش رو بردارد. هیچ چیز تا آغاز مسابقات مشخص نیست و باید دید این بار چه تیمی جایگاه اول و جایزه ۵۰۰۰ هزار دلاری را کسب خواهد کرد.

به نظر شما چه تیمی فاتح این فصل از مسابقات BTS خواهد بود؟

منبع: Gosugamers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده