نویسنده: افشین پیروزی
// دوشنبه, ۱۶ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۰۰

بروزرسانی 1.03 بازی Hitman با هدف بهبود زمان بارگذاری و رفع باگ ها منتشر شد

استودیو آی اُ اینتراکتیو، بروزرسانی 1.03 بازی Hitman را عرضه کرده که در کنار رفع برخی از مشکلات، یک سری چالش جدید را هم به بازی اضافه می‌کند. با زومجی و جزییات این بروزرسانی همراه باشید.

اپیزود اول از بازی چند قسمتی هیتمن چندی پیش عرضه شد که شامل مراحل آموزشی و مرحله‌ای در پاریس می‌شد. حال استودیو IO Interactive یک بروزرسانی جدید برای این بازی منتشر کرده که جدا از رفع برخی مشکلات، محتویات جدیدی هم برای آن عرضه می‌کند. این بروزرسانی تحت عنوان آپدیت 1.03 عرضه شده و اصلی‌ترین مشکلی که حل می‌کند، زمان طولانی بارگذاری‌های بازی است که طرفداران زیادی از آن مخصوصا در مرحله Showstopper پاریس گله داشتند.

ption id="attachment_117567" align="aligncenter" width="790"]بسته Vampire Magician هیتمن ظاهر مامور ۴۷ در چالش‌های بسته Vampire Magician

این بروزرسانی همچنین تعداد زیادی از باگ‌های گزارش شده بازی را نیز از بین می‌برد و یک بسته چالشی هم با نام Vampire Magician به بازی اضافه می‌کند که شامل ۱۰ چالش جدید است و همان طور که از نامش پیدا است، با شخصیت مامور ۴۷ در پوشش یک جادوگر خون‌آشام باید آن‌ها را به اتمام برسانید. این بسته فعلا برای نسخه‌های ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 عرضه شده و سازندگان اعلام کرده‌اند که نسخه پی‌سی آن هم خیلی زود در دسترس قرار خواهد گرفت. در ادامه می‌توانید محتویات کامل این بروزرسانی را مشاهده کنید:

  • اضافه شدن بسته چالشی Vampire Magician به بازی
  • بهبود یافتن مدت زمان بارگذاری مراحل و مخصوصا مرحله Showstopper
  • بهبود زمان پاسخ‌گویی منو‌های بازی و همچنین بهبود زمان بارگذاری تصاویر منو‌ها
  • رفع مشکلات مربوط به بخش امتیاز دهی بازی
  • بهبود سرور‌های بازی و رفع مشکلات اتصال به سرور‌ها
  • بازگرداندن بسته Requiem Pack برای کاربرانی که بروزرسانی قبلی بازی باعث حذف آن شده بود
  • رفع مشکلاتی که باعث کرش کردن و خروج از بازی می‌شد

آی اُ اینتراکتیو همچنین اعلام کرده که ماموریت‌های Elusive Targets بازی با کمی تاخیر در ماه آوریل و نزدیک به انتشار قسمت دوم آن در دسترس خواهند بود. این ماموریت‌ها اهدافی را به بازی اضافه می‌کنند که گیمر فقط زمان محدودی برای از بین بردن آن‌ها در اختیار دارد. قسمت دوم بازی در تاریخ ۲۶ آوریل (۷ اردیبهشت) عرضه خواهد شد و این بار مامور ۴۷ را به شهر ساحلی ساپینزا در جنوب ایتالیا می‌برد.

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده