نویسنده: افشین پیروزی
// یکشنبه, ۱۵ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۰۰

بازی Saints Row IV از طریق قابلیت Backward Compatibility برای ایکس باکس وان عرضه شد

پس از عرضه بازی Dead Space برای ایکس‌باکس وان به واسته قابلیت Backward Compatibility، این بار نوبت به بازی Saint Row IV رسیده است تا برای این کنسول عرضه شود. با زومجی و جزییات خبر همراه باشید.

مایکروسافت این روز‌ها سخت مشغول عرضه بازی‌های کنسول ایکس‌باکس 360 برای ایکس‌باکس وان به لطف قابلیت «پشتیبانی از بازی‌های نسل قبل» است و بازی که این بار انتخاب کرده، Saints Row 4 است. بازی که توسط استودیو والیشن ساخته شده و در سال ۲۰۱۳ عرضه شده بود. البته پیش از این هم نسخه‌ای از بازی با نام Saints Row IV Re-Elected برای ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 عرضه شده بود، با این حال اگر این بازی را پیشتر بر روی ایکس‌باکس 360 خود خریده‌اید، می‌توانید به راحتی آن را انجام دهید و نیازی به خرید نسخه مذکور نیست.

همچنین نسخه دیگری از سری Saints Row هم پیشتر با نام Get Out of Hell بر روی ایکس‌باکس وان عرضه شده بود. به هر حال Saints Row 4 هم به جمع بازی‌های دیگری اضافه شده که اخیرا از طریق قابلیت Backward Compatibility عرضه شده بودند، از این بازی‌ها میتوان Dead Space، Alan Wake و Assassin's Creed را نام برد. همچنین به لطف بروزرسانی جدیدی که چندی پیش برای کنسول نسل هشتمی Microsoft عرضه شد، می‌توان بازی‌های این قابلیت را از طریق فروشگاه مخصوص این بازی‌ها به سادگی خریداری کرد.

نظر شما در مورد اضافه شدن این بازی چیست؟

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده