نویسنده: افشین پیروزی
// شنبه, ۱۴ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۰۰

اولین بسته الحاقی رایگان بازی The Division در تاریخ ۲۴ فروردین عرضه می شود

کمپانی یوبی‌سافت اعلام کرد که اولین بسته‌الحاقی رایگان بازی The Division را در تاریخ ۲۴ فروردین عرضه خواهد کرد که اولین مورد از دو Incursions وعده داده شده برای بازی را به آن اضافه می‌کند. با زومجی همراه باشید.

کمپانی Ubisoft قصد دارد دو Incursions به بازی The Division اضافه کند؛ Incursions‌ها در اصل محتویاتی هستند که پس از اتمام بازی و بیشتر با محوریت همکاری تیمی در دسترس گیمر‌ها قرار می‌گیرند و چالش جدیدی برای گیمر‌های سطح بالا فراهم می‌کنند. حال این کمپانی اعلام کرده که اولین Incursions بازی را با نام «Falcon Lost» در تاریخ ۱۲ آوریل (۲۴ فروردین) عرضه خواهد کرد که یک منطقه کاملا جدید را به بازی اضافه می‌کند.

این منطقه در اصل یک سازمان تصفیه آب زیرزمینی است که به عنوان مقر گروه Last Man Battalion شناخته می‌شود. یوبی‌سافت با انتشار پستی در سایت رسمی خود، در مورد این محتویات گفت:

Falcon Lost دو درجه سختی دارد؛ Hard Mode که برای گیمر‌هایی با Gear Score معادل ۳۱ مناسب است و Challenge Mode که نسبت به درجه اول سخت‌تر است و چالش بیشتری ایجاد می‌کند. به‌علاوه در حالت Falcon Lost، هیچ چک پوینتی در بازی وجود ندارد و در صورت شکست، گیمر و هم تیمی‌هایش باید کار را مجددا از اول شروع کنند. در عوض می‌توان این حالت را چندین و چند بار تکرار کرد و هر بار لوت و آیتم‌های جدیدی به عنوان جایزه دریافت کرد.

در کنار حالت Falcon Lost، چهار سِت از تجهیزات هم به بازی اضافه خواهد شد که Sentry's Call, Striker's Battle Gear, Path of the Nomad و Technician's Authority نام دارند. یوبی‌سافت اعلام کرده که هریک از این سِت‌ها برای یک سبک بازی خاص طراحی شده‌اند و تکمیل کردن هریک از آن‌ها، یک Talent خاص به گیمر می‌دهد. به‌علاوه به کمک این تجهیزات، می‌توانید توانایی‌های شخصیت خود را به سطحی بالاتر از ۳۰ برسانید که سطح نهایی بازی است.

آپدیت جدید بازی دیویژن تغییراتی هم در گیم‌پلی آن اعمال می‌کند، برای مثال از این پس می‌توانید با هم تیمی خود به تبادل آیتم‌های لوت بپردازید و دشمنان هم از این پس می‌توانند از Drone‌ها در نبرد استفاده کند. پس از این بسته‌الحاقی رایگان، یوبی‌سافت بسته Incursions بعدی را هم با نام Conflict عرضه خواهد کرد و پس از آن هم سه بسته‌الحاقی پولی برای بازی عرضه خواهند که در انحصار یک ماهه کنسول ایکس‌باکس وان خواهند بود.

بازی The Division در تاریخ ۱۸ اسفند برای ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی ویندوزی عرضه شد و در بررسی زومجی هم نمره متوسط ۶/۵ را دریافت کرد که چکیده آن به شرح زیر است:

در مورد دیویژن، یوبی‌سافت یک اشتباه بزرگ کرد و ضربه آن را هم خورد. تبلیغات بیش از حد و هایپ کردن طرفداران، شاید از لحاظ فروش بتواند موفقیت یک بازی را تضمین کند، ولی هرگز نمی‌تواند اثری را به یک بازی به‌یادماندنی تبدیل کند. دیویژن فقط یک بازی صرفا اکشن است که می‌تواند نهایتا ۱۰ ساعت مخاطب را راضی نگه دارد. ولی پس از پایان این مدت، هیچ عاملی در بازی پیدا نمی‌شود که گیمر را برای بازگشت به آن تشویق کند. این بازی نمونه‌ای از آثاری است که فقط و فقط با ظاهر زیبای خود، قصد دارند تا مخاطبان را جذب کنند. اگر دنبال یک بازی MMO هستید، همین الان هم نمونه‌های بسیار موفق‌تری در بازار هستند و لازم نیست پول خود را صرف بازی به نام دیویژن کنید.

منبع: Polyon


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده