نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۱۳ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۰۰

مسابقات ۵۰۰ هزار دلاری Mortal Kombat X معرفی شد

کمپانی برادران وارنر رسما اعلام کرد که فصل سوم مسابقات بازی Mortal Kombat X به زودی آغاز می‌شود؛ جایزه این مسابقات هم ۵۰۰ هزار دلار تعیین شده است. با زومجی همراه باشید.

اد بوون، خالق بازی مورتال کامبت، چند روز پیش با انتشار توییتی اعلام کرد که خبری مهم در مورد بازی Mortal Kombat X اعلام خواهد شد و حال مشخص شده که این خبر مهم، آغاز فصل سوم از رقابت‌های این بازی است. این خبر را کمپانی Warner Bros. Interactive اعلام و ذکر کرد که جایزه این رقابت‌ها ۵۰۰ هزار دلار خواهد بود و به مدت هشت هفته از تاریخ ۳ آوریل (۱۵ فروردین) تا ۱۲ ژوئن (۲۳ خرداد) جریان خواهد داشت.

فینال این رقابت‌ها در شهر بوربانک ایالت کالیفرنیا و با حضور هشت فینالیست جریان خواهد داشت. جایزه مرحله فینال این رقابت‌ها ۲۰۰ هزار دلار خواهد بود که به ترتیب رتبه بین ۸ نفر اول تقسیم می‌شود. جایزه کلی ۵۰۰ هزار دلاری این رقابت‌ها در حالی تعیین شده که این رقم در برابر جایزه‌های میلیون دلاری بازی‌های مشهور ورزش‌های الکترونیکی مثل League of Legends یا Dota 2 رقم ناچیزی به نظر می‌رسد؛ با این حال بازی‌های سبک مبارزه‌ای معمولا با همین میزان جایزه مسابقات خود را برگزار می‌کنند و به عنوان نمونه، سال گذشته رقابت‌های تور حرفه‌ای بازی Ultra Street Fighter IV کپ‌کام هم جایزه‌ای ۵۰۰ هزار دلاری داشت.

دانلود ویدیو با رزولوشن SD 360p | دانلود ویدیو با رزولوشن HD 720p از سرور شاتل | دانلود ویدیو با رزولوشن HD 720p

بازی Mortal Kombat X یکی از موفق‌ترین بازی‌های مبارزه‌ای در سال‌های اخیر بود که توانست در بررسی زومجی نمره ۸ را دریافت کند. چندی پیش نسخه‌ای کامل‌تر از این بازی با نام Mortal Kombat XL نیز برای پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه شد که تمامی شخصیت‌های عرضه شده در قالب DLC‌ها را به بازی اضافه می‌کند.

نظر شما در مورد این رقابت‌ها چیست؟

منبع: VentureBeat


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده