نویسنده: نادر امرایی
// چهار شنبه, ۱۱ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۲۴

تماشا کنید: تریلر جدید Forza Motorsport 6: Apex در کنفرانس بیلد ۲۰۱۶ مایکروسافت

بهار امسال باید منتظر انتشار بازی Forza Motorsport 6: Apex بر روی ویندوز 10 باشیم. در همین راستا، در جریان کنفرانس توسعه‌دهندگان مایکروسافت موسوم به بیلد در سان فرانسیسکو، تریلر جدیدی از بازی پخش شد. در ادامه با زومجی همراه باشید.

امشب، مایکروسافت کنفرانس سالانه توسعه‌دهندگان خود را که با نام Build شناخته می‌شود برگزار کرد و طی آن کنفرانس تریلر جدیدی از نسخه ویندوز 10 بازی فورزا پخش کرد. این نسخه که فورزا موتوراسپورت ۶: اپکس نام دارد و یک بازی رایگان است، بهار امسال منتشر می‌شود. در تریلر منتشر شده، مایکروسافت تاکید می‌کند که یک استودیو First Party (استودیوهای متعلق به خود مایکروسافت که برای پلتفرم‌های این شرکت بازی می‌سازند) چه کارهایی می‌توانند با دایرکت ایکس 12 و UWP (پلتفرم‌های یکپارچه ویندوز) انجام بدهند. در ادامه شما را به تماشای این تریلر جدید دعوت می‌کنیم:

|

همچنین این‌طور که از خبرها به نظر می‌رسد، باید از این پس منتظر انتشار نسخه‌های جدید این مجموعه برای رایانه‌های شخصی ویندوزی باشیم.

نظر شما درباره این تریلر چیست؟ آیا شما هم برای تجربه یکی از بازی‌های رانندگی بسیار خوب برروی رایانه شخصی خود لحظه شماری می‌کنید؟

منبع: Dual Shockers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده