// پنجشنبه, ۲ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۲۱:۰۰

مسابقات جهانی League of Legends در اروپا برگزار می‌شود

از سال ۲۰۱۱ (۱۳۹۰) هر ساله مسابقات جهانی League of Legends در کشور‌های مختلف برگزار می‌شود. ریوت گیمز، سازنده‌ی بازی اعلام کرد که مسابقات جهانی این بازی پرطرفدار در ماه اکتبر در اروپا برگزار می‌شود. در ادامه با زومجی همراه باشید.
در سایت رسمی بازی League of Legends پستی منتشر شده است که سازنده‌ی بازی تایید می‌کند، دقیقا همان الگوی سال گذشته‌ برای برنامه‌ریزی مسابقات رعایت شده است و مسابقات گروهی، حذفی، نیمه‌نهایی و فینال در شهر‌های مختلف اروپا برگزار می‌شود. ریوت گیمز اعلام کرد:
هدف ما آوردن بازی‌های رقابتی زنده به مکان‌های گسترده‌ی طرفداران بازی در سراسر اروپا است و برای طرفدارانی که در خانه‌شان هستند شور و هیجان ایجاد کنیم.
سازنده‌ی بازی می‌گوید هنوز برای افشای جزئیات بیشتری از مسابقات زود است و قول داده که در ماه آینده اطلاعات بیشتری از این مسابقات منتشر کند. تاکنون چهار دوره از مسابقات قهرمانی League of Legends برگزار شده است. دوره‌ی اول در کشور سوئد، دوره‌ی دوم و سوم در آمریکا و دوره‌ی چهارم که همان سال گذشته است، در کشور‌های مختلف آسیایی از قبیل چین تایپه، سنگاپور و کره جنوبی (مسابقه‌ی فینال) برگزار شد. نظر شما درباره‌ی این رویداد بزرگ چیست؟ منبع: segmentnext


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده