نویسنده: نادر امرایی
// پنجشنبه, ۱۲ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۰۰

احتمال انتشار Mass Effect Andromeda و بازی بعدی جنگ ستارگان برای نینتندو NX

به نظر می‌رسد که الکترونیک آرتز با انتشار بازی‌های بزرگی مانند Mass Effect Andromeda و بازی بعدی جنگ ستارگان برای کنسول نینتندو NX، قصد دارد از این کنسول مرموز نینتندو پشتیبانی کند. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

امروز اطلاعات جالبی در وب‌سایت ردیت فاش شد که خبر از این می‌داد که کمپانی Electronic Arts قصد دارد در مراسم EA Play، بازی‌های زیادی را معرفی کند. در میان این اطلاعات اما نکته بسیار جالبی دیده می‌شد. به نظر می‌رسد EA می‌خواهد در این مراسم اعلام کند که بازی Mass Effect Andromeda علاوه بر پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی، برای کنسول بعدی نینتندو که در حال حاضر با نام رمز نینتندو NX شناخته می‌شود، نیز منتشر می‌شود. همچنین در ادامه این اطلاعات فاش شده، نام یک بازی دیگر از مجموعه Star Wars دیده می‌شود که قرار است برای هر چهار پلتفرم بالا عرضه شود. با استناد به این اطلاعات، نام این بازی Star Wars: Imperial Commando خواهد بود.

بازی دیگری که قرار است برای کنسول نینتندو NX منتشر شود، بازی Command & Conquer: Tiberium است. مجموعه بازی‌های C&C سال‌ها است که هیچ خبری از آن‌ها نیست و اگر این شایعات صحت داشته باشند، برای طرفداران قدیمی این مجموعه، بسیار خبر خوبی است.

علاوه بر بازی‌هایی که در بالا به آنها اشاره شد، بازی دیگری که EA قصد دارد در رویداد EA Play معرفی کند، Mercenaries 3 است که این بازی قرار نیست برای کنسول جدید نینتندو منتشر شود. در انتها، در میان این اطلاعات،‌ نام یک بسته الحاقی جدید برای بازی Star Wars Battlefront دیده می‌شد. نام این بسته الحاقی Force Conflict بود.

با این حال به این اطلاعات فاش شده، مخصوصا بعد از مشخص شدن ساختگی بودن عکس‌های کنترلر نینتندو NX، نمی‌توان اعتماد کرد و ما باید تا زمان اعلام رسمی EA منتظر بمانیم.

منبع: Attack of the Fanboy


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده