نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۱۲ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۰۰

احتمالا بازی های Deus Ex GO، Just Cause GO و Life is Strange GO ساخته می شوند

موفقیت بازی‌هایی مثل Lara Croft GO و Hitman GO باعث شده تا اسکوئر انیکس برای ساخت بازی‌های پازل بیشتری از سری GO تشویق شود و حال دامنه‌هایی با نام Just Cause GO، Deus Ex GO و Life is Strange GO ثبت کرده که خبر از احتمال ساخت این بازی‌ها می‌دهد.

کمپانی Square Enix در کنار عرضه بازی‌های بزرگ خود، آثار موبایلی را هم با استفاده از شخصیت‌های محبوب خود تولید کرده که از آن‌ها می‌توان Lara Croft GO و Hitman GO را در سبک پازل نام برد که البته دومی چندی پیش برای پی‌سی و کنسول‌های پلی‌استیشن نیز پورت شد و توانست بازهم موفق ظاهر شود؛ حال به نظر می‌رسد که همین موفقیت باعث شده تا این کمپانی برای ساخت بازی‌های بیشتری از سری GO تشویق شود.

در همین راستا، اسکوئر انیکس اخیرا دامنه‌هایی (Domain) با نام‌های Deus EX GO، Just Cause GO و Life is Strange GO و با استفاده از ابزار CSC Domain ثبت کرده است. این موضوع را یکی از کاربران سایت نیوگف متوجه شده است. البته باید در نظر داشت که ثبت یک دامنه هرگز به معنی تایید ساخته شدن یک بازی نیست، ولی به هر حال داشتن پسوند GO و همچنین استفاده اسکوئر انیکس از این روش در گذشته، احتمال ساخته شدن بازی‌ها را افزایش می‌دهد.

نظر شما در این مورد چیست؟

منبع: Attack of the Fanboy


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده