نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۱۲ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۰۰

Left 4 Dead 2 از طریق قابلیت Backward Compatibility برای ایکس باکس وان عرضه شد

مایکروسافت در هفته‌های اخیر فعالیت بسیار زیادی در عرضه بازی‌های کنسول ایکس‌باکس 360 برای ایکس‌باکس وان از طریق قابلیت Backward Compatibility داشته و در جدید‌ترین اقدام، اثر Left 4 Dead 2 کمپانی ولو را نیز برای کنسول نسل هشتمی خود عرضه کرده است.

طرفداران کنسول ایکس‌باکس وان این روز‌ها در کنار بازی‌های اصلی خود، به لطف تلاش‌های Microsoft به مجموعه‌ای وسیع از بازی‌های کنسول ایکس‌باکس 360 هم از طریق قابلیت «پشتیبانی از بازی‌های نسل قبل» دسترسی پیدا می‌کنند که تقریبا هر چند روز یک بار چند بازی جدید به جمع بازی‌های  آن اضافه می‌شود. پس از تایید بازی‌های Soulcalibur 2 و Halo Wars، این بار هم نوبت به شوتر تیمی زامبی کُشی (!) کمپانی Valve یعنی Left 4 Dead 2 رسیده تا برای کنسول نسل هشتمی مایکروسافت عرضه شود.

این خبر را میجر نیلسون با انتشار توییتی اعلام کرد تا بازی مذکور پس از Counter Strike: Global Offensive، دومین اثر کمپانی ولو باشد که از طریق قابلیت Backward Compatibility عرضه می‌شود. افرادی که نسخه دیجیتالی Left 4 Dead 2 را داشته باشند، می‌توانند هم‌اکنون آن را در بین لیست بازی‌های خود مشاهده و برای دانلود آن اقدام کنند، افرادی هم که نسخه فیزیکی بازی را دارند، کافی است پس از قرار دادن دیسک حجم بسیار پایینی را دانلود و سپس بازی را تجربه کنند.

جالب است بدانید که بازی Left 4 Dead 2، یکی از بازی‌هایی بود که طرفداران بار‌ها در سایت ایکس‌باکس، خواستار اضافه شدنش به جمع بازی‌های ایکس‌باکس وان شده بودند. البته در این سایت بازی‌های بزرگ دیگری مثل Red Dead Redemption، Skyrim و Call of Duty: Black Ops 2 هم در بین خواسته‌های طرفداران دیده می‌شوند که هنوز خبری در مورد عرضه احتمالی آن‌ها منتشر نشده است.

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده