نویسنده: میثم علی حسنی
// دوشنبه, ۹ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۳۰

نگاهی به اتفاقات مهم Dota 2 در هفته ای که گذشت - قسمت هشتم

هفته‌ای دیگر در خدمت شما هستیم تا اتقافات مهم هفت روز گذشته مسابقات و بازی Dota 2 مثل بروزرسانی جدید و تغییرات ترکیب تیم‌ها  را با هم مرور کنیم. با زومجی همراه باشید.

Spiring-cleaning-Dota-2-Update-Zoomg

خانه تکانی بهاری در بازی Dota 2

با شروع فصل بهار شرکت ولو یک بروزرسانی سنگین برای بازی Dota 2 منتشر کرد که قسمت اعظم آن مربوط به رفع باگ‌ها، مشکلات و ایجاد تغییرات بسیار در بخش تنظیمات بازی بود. این بروزرسانی تغییرات ظاهری و مهمی را در بخش نقشه و آرموری بازی نیز اعمال کرد.

پایان مهلت زمانی برای تغییر در ترکیب تیم‌ها

۲۷ مارچ (۸ فروردین) آخرین مهلت مقرر شده توسط کمپانی ولو برای تیم‌های حاضر در مسابقات Dota 2 بود تا ترکیب نهایی خود را برای حضور در Major مانیل معرفی کنند. بر این اساس تیم‌های باقی مانده مثل Newbee ،Empire ،Virtus.pro ،Kaipi و سایر تیم‌ها، در آخرین لحظات اعضای جدید خود را اعلام کردند تا اجازه حضور در مرحله مقدماتی تورنمنت بهاری مانیل را داشته باشند.

BTS-America-season-4-Dota-2-Zoomg

Beyond The Summit منطقه آمریکا و پایان فصل چهارم

تیم Shazam با شکست Infamous در فینال مسابقات BTS آمریکا پنج هزار دلار جایزه این مسابقات را کسب کرد. در این دوره تیم‌های مطرح Digital Chaos و Archon در همان دو مرحله ابتدایی حذف شدند و این دو تیم به فینال رقابت‌ها راه یافتند که Shazam با نتیجه ۳-۰ حریف خود را مغلوب کرد و قهرمان این دوره شد. فصل سوم با قهرمانی تیم Digital Chaos به پایان رسیده بود.

Avenger-team-Dota-2-Zoomg

داستان تیم انتقام جویان

چند روز پیش Black، یکی از بازیکنان مطرح اروپایی که مدت زمان بسیاری دور از میادین مسابقات بود، بالاخره با همکاری Vanskor تیمی تحت عنوان Avenger Dota 2 تشکیل داد و اعلام کرد در مرحله مقدماتی Major مانیل حضور خواهد داشت. اما دو روز از تشکیل این تیم نگذشته بود که Vanskor به خاطر ناراضی بودن کاپیتان تیم یعنی ‌Black این تیم را ترک کرد و بازیکن دیگری جایگزینش شد. جدیدا نیز مطلع شدیم که به طور کامل این تیم منحل شده است که در نوع خود بسیار عجیب بود و حواشی بسیاری را در برداشت.

Fnatic-Roster-Dota-2-Zoomg

Fnatic نماینده منطقه آسیای شرقی در مسابقات Epicenter: Moscow

در بازی گراند فینال مرحله مقدماتی مسابقات Epicenter: Moscow تیم Fnatic با غلبه بر MVP به عنوان نماینده این منطقه بلیت سفر به کشور روسیه را به دست آورد. این مرحله با حضور ۸ تیم مطرح برگزار شد و در بازی پایانی Fnatic بدون حضور Mushi در سه بازی پیاپی حریف خود را از پیشرو برداشت و یکی از ۴ تیم راه یافته به این تورنمنت خواهد بود.

تهیه شده در زومجی


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده