نویسنده: نادر امرایی
// سه شنبه, ۱۰ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۰۰

جدول فروش هفتگی انگلستان: هت تریک The Division در صدر نشینی!

جدول فروش هفتگی انگلستان،‌ برخلاف همیشه، امروز و با یک روز تاخیر منتشر شد. بازی Tom Clancy's The Division، توانست برای سومین هفته پیاپی، بر صدر تکیه بزند. با زومجی و جدول فروش هفتگی انگلستان منتهی به ۲۶ مارس ۲۰۱۶ (۷ فروردین) همراه باشید.

این هفته، بر خلاف همیشه که جدول فروش هفتگی انگلستان در روز دوشنبه منتشر می‌شد،‌ ما مجبور شدیم یک روز بیشتر برای دیدن پرفروش‌ترین بازی‌های هفته انگلستان صبر کنیم. این هفته نیز مانند دو هفته گذشته، بازی جدید یوبی‌سافت یعنی Tom Clancy's The Division، توانست برای سومین هفته متوالی در صدر جدول باقی بماند. از زمان بازی واچ داگز در سال ۲۰۱۴ تا الان،‌ هیچ بازی از شرکت یوبی‌سافت موفق نشده بود که ۳ هفته متوالی در صدر بماند.

در مکان دوم جدول این هفته نیز مانند مکان اول، شاهد هیچ تغییری نیستیم و بازی مبارزه‌ای جدید بخش ورزشی الکترونیک آرتز یعنی UFC 2 با ۵۱ درصد افت فروش،‌ در مکان دوم باقی ماند. حراجی که به مناسبت عید پاک توسط خرده‌فروشان برگزار شد، باعث شد که بازی Far Cry Primal با ۱۳۲ درصد رشد فروش مواجه شود و دو پله صعود کند و به مکان سوم دست پیدا کند. این حراج‌های خرده‌فروشان، در فروش بسیاری از بازی‌های دیگر هم تاثیر داشته اما اغلب این بازی‌ها خارج از ۱۰ بازی پرفروش هفته بودند.

مکان چهارم، شاهد حضور بازی فیفا 16 بود که توانست نسبت به هفته گذشته، دو پله صعود کند. جدیدترین بازی از سری ندای وظیفه که توانسته بود برای مدت‌ها در صدر جدول باقی بماند، چند هفته‌ای است که با سقوط مواجه شده است و این هفته نیز یک پله سقوط کرد و به مکان پنجم رضایت داد. پای ثابت جدول یعنی Grand Theft Auto 5 نیز این هفته یک پله صعود کرد و به مکان ششم رسید. یکی از بازی‌هایی که با صعود قابل توجهی روبه‌رو شده، شوتر آنلاین دایس و الکترونیک آرتز یعنی Star Wars Battlefront بود که توانست با یازده پله صعود، به مکان هفتم برسد.

مکان‌های هشتم و نهم جدول نیز، نسبت به هفته قبل فقط با هم جابه‌جا شده‌اند! بازی Lego Marvel Avengers که هفته گذشته در مکان نهم قرار داشت، یک پله صعود کرد و به مکان هشتم رسید و از آن طرف Plants vs Zombie: Garden Warfare 2 نیز یک پله سقوط کرد و به مکان نهم رسید.

مکان دهم جدول این هفته نیز در اختیار بازی دیگر سری Tom Clancy و یوبی‌سافت یعنی Rainbow 6 Siege است. این بازی توانست نسبت به هفته گذشته ۴ پله صعود داشته باشد و دوباره به جدول هفتگی ۱۰ بازی پرفروش‌ بازی‌های انگلستان بازگردد.

در انتها شما را به مشاهده جدول فروش هفتگی انگلستان منتهی به ۲۶ مارس ۲۰۱۶ (۷ فروردین) دعوت می‌کنیم:

رتبه‌ی فعلی
رتبه‌ی قبلی
نام بازی
نکته‌ی قابل ذکر

۱

۱
Tom Clancy's The Division
سومین هفته در صدر علی‌رغم افت فروشی ۳۵ درصدی

۲

۲
EA Sports UFC 2
حفظ مکان دوم و افت فروشی ۵۱ درصدی

۳

۵
Far Cry: Primal
دو پله صعود و رشد فروشی ۱۳۲ درصدی به لطف حراج‌های به مناسبت عید پاک

۴

۶
FIFA 16
دو پله صعود

۵

۴
Call of Duty Black Ops 3
یک پله سقوط

۶

۷
Grand Theft Auto V
ادامه دادن به حضور پر قدرت در جدول و یک پله صعود

۷

۱۸
Star Wars Battlefront
یازده پله صعود و ورود دوباره به جدول ده بازی پرفروش

۸

۹
Lego Marvel Avengers
یک پله سقوط

۹

۸
Plants vs Zombies: Garden Warfare 2
یک پله صعود

۱۰

۱۴
Tom Clancy's Rainbow 6: Siege
صعود چهار پله‌ای و ورود دوباره به جدول

تهیه شده در زومجی با استفاده از جدول رسمی وب‌سایت چارت ترک


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده