نویسنده: افشین پیروزی
// دوشنبه, ۹ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۰۰

بازی نقش آفرینی Two Worlds 3 رسما تایید شد

کمپانی تاپ‌ور اینتراکتیو، ناشر سری بازی‌های نقش آفرینی Two Worlds، ساخت سومین نسخه از این سری را رسما تایید و در ضمن آن اعلام کرد که برای Two Worlds 2 هم یک بسته‌الحاقی جدید عرضه خواهد کرد. با زومجی همراه باشید.

سری Two Worlds یک بازی نقش آفرینی جهان باز است که نسخه دوم آن در سال ۲۰۱۰ عرضه شد و با اینکه یک بازی در مجموع متوسط بود، ولی حداقل برای یک بار بازی کردن تجربه خوبی محسوب می‌شد. حال کمپانی TopWare Interactive، ناشر این مجموعه، با انتشار پستی در حساب رسمی فیسبوک خود، ساخت Two Worlds 3 را رسما تایید کرده است. این بازی هم همانند نسخه‌های قبلی، توسط استودیوهای ریَلیتی پامپ (Reality Pump) ساخته می‌شود و البته هنوز در مراحل اولیه تولید و طراحی طرح‌های هنری است.

تاپ‌ور برای ساخت این نسخه، برنامه‌ای ۳۶ ماهه در نظر گرفته و می‌توان انتظار داشت که این بازی در سال ۲۰۱۹ عرضه شود. نسخه‌های اول و دوم سری Two Worlds، در مجموع معادل ۱۰ میلیون نسخه فروش داشته‌اند و از لحاظ فروش، بازی‌های موفقی به شمار می‌روند و به همین دلیل ساخت نسخه سوم هم کاملا محتمل بود.

البته تاپ‌ور یک خبر دیگر هم برای طرفداران سری Two Worlds ارائه کرد که بر اساس آن، موتور استفاده شده در نسخه دوم بازی دست‌خوش تغییراتی خواهد شد تا هم از این موتور برای ساخت طرح‌های اولیه نسخه سوم استفاده شود و هم اینکه با استفاده از آن، یک بسته‌الحاقی کاملا جدید برای Two Worlds 2 عرضه شود. این بسته الحاقی شامل ۸ نقشه جدید برای قسمت چندنفره و ۲ محتوای داستانی خواهد بود که Call of the Tenebrae و Shattered Embrace نام دارند.

محتوای Call of Tenebrae برای عرضه در سه ماهه دوم سال ۲۰۱۶ برنامه‌ریزی شده است و سازندگان در توضیح آن گفتند:

داستان این بسته در مورد بازگشت قهرمان بازی به سرزمین آنتالوور است؛ جایی که وی متوجه به قتل رسیدن مرموز دارفا می‌شود. قاتلین گروهی با نام «The Chosen» هستند که افراد آن را موجوداتی موش شکل تشکیل می‌دهند و تا به امروز هیچ‌کس آن‌ها را ندیده بود. این گروه همچنین به یک جادوی بسیار قدرتمند هم دسترسی دارد و ظاهر شدن آن‌ها، تهدیدی برای تمام موجودات زنده منطقه آنتالور است و حال قهرمان بازی باید راهی برای متوقف کردن آن‌ها پیدا کند.

همچنین به لطف موتور جدید بازی Two Worlds 2، گیمر‌ها تجربه‌ای به مراتب زیباتر از آنتالوور خواهند داشت.

موتور جدید بازی Two Worlds که امکان توسعه آن برای پلتفرم‌های Steam OS و لینوکس را هم فراهم می‌کند، در مجموعه طراحی‌های محیطی و کاراکتر‌های زیباتری را به نمایش خواهد گذاشت و علاوه بر آن قادر است تا رابط کاربری درون بازی را هم با رزولوشن HD به نمایش بگذارد و ویژگی‌هایی مثل قسمت چند‌نفره Co-op و امکانات جدید دیگری هم با آن قابل توسعه هستند.

نظر شما در مورد معرفی نسخه سوم این بازی چیست؟

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده