نویسنده: افشین پیروزی
// دوشنبه, ۹ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۰۰

نقشه های ساخته شده توسط گیمر ها برای بازی Halo 5: Guardians عرضه شدند

استودیو ۳۴۳ اینداستریز پس از عرضه بازی Halo 5: Guardians، با عرضه بروزرسانی‌های متعدد از آن پشتیبانی کرده است که در جدید‌ترین آن‌ها، شاهد فراهم شدن امکان بازی در نقشه‌هایی هستیم که توسط خود گیمر‌ها ساخته شده‌اند. با زومجی همراه باشید.

استودیو 343 Industries از زمان عرضه بازی هِیلو ۵ تا به امروز، محتویات جدید بسیاری را برای آن عرضه کرده که شامل بسته‌های REQ، حالت ساخت و ساز Forge، نقشه‌های جدید و موارد دیگر می‌شود. حال یکی از ویژگی‌های جذاب نسخه‌های قبلی سری هیلو، با جدیدترین بروزرسانی بازی به هیلو ۵ هم اضافه شده است که امکان بازی در نقشه‌های ساخته شده توسط دیگر گیمر‌ها است.

این نقشه‌ها در حالت‌های مختلفی از بخش چندنفره بازی قابل بازی هستند که از آن‌ها می‌توان به Big Team Battle یا حالت Giftball اشاره کرد. برای بازی Halo 5 در اوایل ماه آوریل (اواسط فروردین) یک بسته‌الحاقی جدید هم با نام Ghosts of Meridian عرضه خواهد شد و اواخر سال هم شاهد اضافه شدن حالت بقا (Survival) به آن خواهیم بود.

بازی هیلو ۵ یکی از بهترین بازی‌های شوتر سال ۲۰۱۵ بود که به صورت انحصاری برای ایکس‌باکس وان عرضه شد و در بررسی زومجی هم نمره عالی ۹ را دریافت کرد. نیلوفر ابراهیم پور در نقد خود از این بازی نوشت:

Halo 5: Guardians درست همان چیزی است که می‌توان آن را یک تیراندازی اول شخص کامل نامید. اگر فقط و فقط استودیو 343 اینداستریز قادر بود آن تبلیغات باشکوهی که به نمایش گذاشت را در داستان خود بازی پیاده کند، این اثر حتی بیشتر از این‌ها می‌توانست در این سبک خودنمایی کند. چرا که سری Halo علاوه بر گیم‌پلی، همیشه یک داستان عالی را روایت کرده، اما Guardians با این‌که داستان خیلی خوبی داشت، اما به شکلی نادرست در طول بازی روایت شد. اگر از این موضوع چشم پوشی کنیم، شما یک گیم‌پلی عالی و بی‌نقص در کنار مسابقات چندنفره شدیدا جذاب را در قالب این بازی خواهید داشت.

نظر شما در مورد اضافه شدن نقشه‌های ساخت طرفداران به هیلو ۵ چیست؟

منبع: DualShockers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده