نویسنده: افشین پیروزی
// شنبه, ۷ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۰۰

بروزرسانی 1.06 بازی Pro Evolution Soccer 2016 منتشر شد

کمپانی کونامی بروزرسانی 1.06 را برای بازی PES 2016 عرضه کرده که شامل بسته وعده داده شده Data Pack 3 و همچنین محتویات مخصوص رقابت‌های Euro 2016 است. با زومجی همراه باشید.

Konami چندی پیش اعلام کرده بود که قرار است محتویات مخصوص رقابت‌های یورو ۲۰۱۶ را به بازی Pro Evolution Soccer 2016 اضافه کند و پس از آن هم خبر از عرضه Data Pack 3 بازی داده بود. حال هر دو این محتویات، در قالب بروزرسانی 1.06 بازی به آن اضافه شده‌اند. این آپدیت در نسخه پلی‌استیشن 4 بازی ۳/۹ گیگابایت و در نسخه پی‌سی فقط ۴۹۰ مگابایت حجم دارد و هنوز حجم نسخه ایکس‌باکس وان آن مشخص نیست.

دانلود این بروزرسانی و در نتیجه دریافت محتویان مخصوص رقابت‌های یورو ۲۰۱۶، برای دارندگان هریک از نسخه‌های بازی در پلتفرم‌های مذکور کاملا رایگان است. البته لازم به ذکر است که محتویات مخصوص یورو، برای نسخه‌های ایکس‌باکس 360 و پلی‌استیشن 3 بازی هم عرضه شده است. با این حال کونامی توانسته فقط مجوز ۱۵ تیم از ۲۴ تیم حاضر در رقابت‌های یورو را دریافت کند و به همین دلیل لباس بقیه تیم‌ها متفاوت از لباس واقعی آن‌ها خواهد بود. دلیل این موضوع هم این است که مجوز استفاده از این تیم‌ها، در اختیار کمپانی الکترونیک آرتز و سری بازی‌های FIFA است که البته قرار نیست محتویاتی با موضوع رقابت‌های یورو ۲۰۱۶ برای فیفا ۱۶ عرضه کند.

آدام باتی از مسوولین کونامی، در رابطه با داشتن مجوز فقط ۱۵ تیم گفت:

نداشتن مجوز تمامی تیم‌های حاضر در رقابت‌های یورو برای خود ما هم آزار دهنده است. با این حال ما سعی کردیم تا لباس تیم‌ها را تا آنجایی که می‌توانیم و دچار مشکلات قانونی نمی‌شویم، نزدیک به لباس واقعی آن‌ها طراحی کنیم. البته طرفدارانی که از این موضوع راضی نیستند، می‌توانند خود از طریق قسمت Edit Mode لباس‌ها را ویرایش کنند.

بروزرسانی 1.06 همچنین ۲۰۰ چهره جدید به بازی اضافه می‌کند که تمامی آن‌ها مربوط به بازیکن‌های حاضر در رقابت‌های یورو ۲۰۱۶ است.

منبع: Attack of the Fanboy


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده