نویسنده: نادر امرایی
// شنبه, ۷ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۰۰

اخطار ناشر Dark Souls 3 به کسانی که این بازی را زودتر از موعد بازی می کنند

بازی Dark Souls 3 مدتی پیش در ژاپن منتشر شد اما برخی از طرفداران توانستند در غرب راهی برای تجربه پیش از موعد آن پیدا کنند که این امر با واکنش FromSoftware، ناشر بازی، مواجه شده است. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

چندی پیش بود که بازی مورد انتظار دارک سولز ۳، در ژاپن و برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه شد. اما کسانی که در کشوری غیر از ژاپن سکونت دارند، برای تجربه بازی باید تا تاریخ ۱۲ آوریل (۲۴ فروردین) صبر کنند. با این حال برخی از طرفدارانی که نمی‌توانستند این مدت را صبر کنند، راهی پیدا کردند که از طریق آن توانستند بازی را از سرورهای ژاپنی دانلود کرده و به تجربه پیش از موعد بازی بپردازند.

فرام سافت‌ور، ناشر بازی، که از این اقدام طرفداران زیاد رضایت نداشته، بیانیه‌ای منتشر کرده که در آن به کسانی که بازی را پیش از موعد در کشوری غیر از ژاپن تجربه می‌کنند، اخطار داده است. در این بیانیه آمده که نسخه‌ای که آنها در حال تجربه آن هستند، نسخه نهایی نیست و نیازمند یک بروزرسانی روز عرضه است که در تاریخ ۱۲ آوریل منتشر می‌شود. در ادامه این بیانیه آمده که نسخه فعلی بازی بیش از حد سخت است، زیرا بازی بهینه نشده است. همچنین بخش چند نفره بازی نیز در این نسخه وجود ندارد:

ما می‌خواهیم از این فرصت استفاده کنیم و به طرفداران بازی دارک سولز ۳ بگوییم که نسخه‌ای که پیش از تاریخ ۱۲ آوریل در حال تجربه آن هستند، نسخه نهایی بازی نیست.

همچنین بخش چند نفره برای نسخه بین‌المللی بازی هنوز فعال نشده است و بازی فاقد بروزرسانی روز عرضه است که بهینه‌سازی‌هایی را در بازی اعمال می‌کند. بازیکنان می‌توانند این بروزرسانی را در روز عرضه بازی یعنی ۱۲ آوریل دانلود کنند.

در انتها، فرام‌ سافت‌ور اعلام کرد که بسیار از این اشتیاق طرفداران برای تجربه بازی سپاسگزار است اما به علاقه‌مندان پیشنهاد کرد که برای داشتن یک تجربه بدون نقص، تا روز رسمی عرضه بازی صبر کنند.

نظر شما در این رابطه چیست؟ آیا شما موفق شده‌اید که نسخه پیش از موعد بازی را تجربه کنید؟

منبع: Segment Next


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده