نویسنده: نادر امرایی
// جمعه, ۶ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۳۰

احتمال انتشار جزئیات کنسول نینتندو NX پیش از E3 توسط نینتندو

یکی از کاربران وب‌سایت نئوگف به نام اورگن، مدعی شده است که کمپانی ژاپنی نینتندو، پیش از آغاز نمایشگاه E3، جزئیات کنسول جدید خود یعنی نینتندو NX را به طرفداران ارائه خواهد کرد. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

اورگن، یکی از کاربران وب‌سایت نئوگف است که در ارائه شایعات موثق درباره نینتندو، تبحر دارد. وی مدت‌ها پیش از انتشار دو بازی Pokemon Black و Pokemon White، خبر از انتشار این دو بازی داده بود. حال این منبع موثق، مدعی شده است که کمپانی ژاپنی Nintendo قصد دارد تا پیش از آغاز نمایشگاه E3 2016، جزئیات کنسول جدید خود را ارائه کند. وی در ادامه این شایعه اعلام کرد که به احتمال بسیار زیاد، این اقدام نینتندو یک رونمایی کامل خواهد بود و آنها قصد ندارند فقط اطلاعات کلی درباره Nintendo NX ارائه بدهند و جزئیات را به نمایشگاه E3 موکول کنند.

پس از انتشار این شایعه، بسیاری از طرفداران نینتندو، وی را به دروغگویی متهم کردند اما اورگن، با اطمینان گفت:

زمانی که نینتندو پیش از نمایشگاه این رونمایی را انجام داد، آن وقت نظراتتان را درباره دروغگویی خودم گوش می‌دهم.

این اولین باری نیست که شایعاتی پیرامون کنسول جدید نینتندو در سطح فضای مجازی منتشر می‌شود. چند روز پیش تصاویری در اینترنت فاش شد که کنترلر جدید این کنسول را نشان می‌داد (که بسیاری اعتقاد داشتند که این تصاویر ساختگی هستند). پیش‌تر نیز شایعاتی مطرح شده بود مبنی بر اینکه کنسول نینتندو NX، پنجاه برابر از Wii U قوی‌تر است!

از دیگر شایعات پیرامون کنسول جدید نینتندو، می‌توان به وجود یک دستگاه خارجی برای این کنسول اشاره کرد که می‌توان از طریق آن بین دستگاه اصلی و دستگاه قابل حمل آن سوییچ کرد و همچنین به نظر می‌رسد کمپانی اکتیویژن (Activision) قصد دارد از این کنسول پشتیبانی خوبی بکند زیرا بر طبق شایعات، این کمپانی در حال کار با نینتندو است تا بتواند بازی‌های فعلی و جدیدی را برروی این کنسول منتشر کند.

با این حال هنوز هیچ‌گونه اطلاعات رسمی از کنسول نینتندو NX در دسترس نیست و ما باید تا رونمایی رسمی این کنسول توسط نینتندو منتظر بمانیم. چه نینتندو پیش از E3 این کنسول را معرفی کند و چه تا زمان نمایشگاه صبر کند، چندان فرقی نمی‌کند.

تنها نکته‌ای که در این میان حائز اهمیت است، این است که ما نباید انتظاراتمان را از این کنسول به طور غیر منطقی بالا ببریم و باید صبر کنیم و ببینیم که نینتندو، قصد دارد چه کنسولی را معرفی کند.

نظر شما چیست؟ آیا به نظر شما نینتندو می‌تواند موفقیت Wii را تکرار کند؟ یا کنسولی که در حال حاضر با نام رمز نینتندو NX شناخته می‌شود، مانند Wii U به یک شکست در مقایسه با Wii تبدیل می‌شود؟

منبع: SegmentNext

 


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده