نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۶ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۰۰

بازی This War Of Mine: The Little Ones برای پی سی و موبایل عرضه می شود

چندی پیش بازی This War of Mine به همراه بسته‌الحاقی The Little Ones برای ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 عرضه شد و حال سازندگان اعلام کرده‌اند که این بسته را برای نسخه‌های پی‌سی و موبایل بازی هم عرضه خواهند کرد. با زومجی همراه باشید.

یکی از متفاوت‌ترین بازی‌های چند سال اخیر که روی دیگری از جنگ را در قالب مردم عادی نشان می‌داد و از این طریق یک روایت احساسی از جنگ را تعریف می‌کرد، اثر This War of Mine از ۱۱ بیت استودیوز بود که اواخر سال ۲۰۱۴ برای رایانه‌های شخصی، سال ۲۰۱۵ برای گوشی‌های اندروید و iOS و در نهایت اوایل سال ۲۰۱۶، برای ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 عرضه شد. البته نسخه‌های کنسولی، تفاوتی با نسخه‌های پیشین داشتند و آن عرضه بسته‌الحاقی The Little Ones برای آن‌ها بود. این بسته، شخصیت‌ها و مراحل جدیدی را به بازی اضافه می‌کند که عمدتا از زاویه دید کودکان درگیر جنگ روایت می‌شوند و دقیقا همانند نسخه اصلی بازی، توانست بازخورد‌های بسیار خوب طرفداران و منتقدین را به همراه داشته باشد.

حال سازندگان بازی اعلام کرده‌اند که در تاریخ نامشخصی از سال ۲۰۱۶، این بسته را برای رایانه‌های شخصی ویندوزی و همچنین نسخه‌های iOS و اندروید بازی هم عرضه خواهند کرد. البته متاسفانه هنوز تاریخ عرضه دقیق این DLC مشخص نشده است.

نظر شما در مورد عرضه این DLC چیست؟

منبع: Attack of the Fanboy


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده