نویسنده: میثم علی حسنی
// پنجشنبه, ۵ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۰۰

بروزرسانی جدید Dota 2 بزودی منتشر می‌ شود

شرکت ولو بزودی با انتشار بروزرسانی جدیدی برای بازی Dota 2 تغییرات بسیاری را در بخش تنظیمات و برطرف کردن باگ‌ها انجام خواهد داد که آپدیت بهاری برای این اثر به شمار می‌رود. برای کسب جزئیات بیشتر همراه زومجی باشید.

بزودی بروزرسانی سنگینی تحت عنوان Spring Cleaning برای بازی Dota 2 منتشر می‌شود و هدف کمپانی ولو از این کار برطرف بیشتر باگ‌های بازی و اضافه کردن چندین قابلیت جدید در تنظیمات آن است. تغییرات بسیار مهم بدین شرح است:

  • از این به بعد هنگام قرار دادن Ward در بازی اگر دکمه Alt نگه داشته شود محدوده کمپ‌های داخل جنگل مشخص می‌شود تا بتوان بهترین مکان را برای قرار دادن آن انتخاب کرد و مانع Respawn شدن کریپ‌ها نشد.
  • قابلیت جدیدی برای دوربین بازی در نظر گرفته شده که می‌توان برای مناطق مختلف نقشه یک دکمه تعبیه کرده تا با فشردن آن بدون حرکت ماوس نظاره گر آن باشید و با فشردن دوباره دکمه دوربین به محل قبلی خود بازگردد.
  • Armory (محل نگهداری آیتم‌های در بازی) دچار تغییرات ظاهری شده و میزان آیتم‌های حداکثری که در خود نگه می‌دارد نیز افزایش بسیاری داشته داشته است ( آیتم‌های Base Slot از ۱۰۸۰ به ۱۰۰۰۰ و مکان نگهداری آیتم‌های از ۲۴۰۰۰به ۳۴۰۰۰)
  • در بخش تنظیمات دکمه‌‌ اسکیل‌ها در بازی برای هر هیرو می‌توان تنظیمات مختص به آن را انتخاب کرد تا بدین صورت راحت‌تر بتوانید ترکیب اسکیل‌ها را رعایت کنید و با سبک خود به بازی بپردازید.
  • بخش جست و جو فروشگاه کامل‌تر شد و حالا تمام آیتم‌های ریز درشت موجود در مارکت و فروشگاه اختصاصی Dota 2 در اختیار شما خواهد بود.
  • یک انتخاب در بخش تنظیمات Minimap بازی اضافه می‌شود که آیکن هیروهای حریف به صورت فلش مشخص شود که اگر جهت فلش روبه‌رو هیروی حریف باشد، کمک بسیاری در حدس مسیر یابی آن‌ها می‌کند.
  • می‌توانید در بخش تنظیمات توانایی دیدن محدوده تاورهای بازی و هدف آن‌ها را فعال کنید.
  • در بازی حالا می‌توانید امکان چت افراد را جداگانه برای خود ببندید؛ در گذشته با Mute کردن بازیکنان، دیگر چت‌های آن‌ها نیز دیده نمی‌شد.

موارد ذکر شده جز مهمترین تغییراتی بودند که بزودی به بازی اضافه خواهد شد و در بخش گیم‌پلی، اسکیل هیروها تغییری نخواهند داشت و فقط شاهد برطرف شدن باگ‌های این بخش هستیم. همچنین در بخش تنظیمات امکاناتی دیگر اضافه شده که به صورت اختیاری می‌توان آن‌ها را فعال یا غیر فعال نمود. به احتمال زیاد این بروزرسانی آخر هفته جاری منتشر خواهد شد. شما می‌توانید توضیحات بیشتر در مورد این بروزرسانی را از اینجا مشاهده کنید.

منبع: Dota 2.com


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده