نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۵ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۳۰

فصل سوم بازی The Walking Dead امسال عرضه خواهد شد

استودیو تل‌تیل گیمز، سازنده بازی محبوب و سریالی The Walking Dead، اعلام کرده که فصل سوم این بازی را در سال ۲۰۱۶ عرضه خواهد کرد. با زومجی و جزییات خبر همراه باشید.

Telltale Games چندی پیش اعلام کرده بود که سال ۲۰۱۶، سالی مهم برای سری «مردگان متحرک» خواهد بود و پس از عرضه قسمت اول از سری فرعی Michonne این مجموعه و مشخص کردن تاریخ عرضه قسمت دوم، حال اعلام کرده که فصل سوم بازی اصلی هم امسال عرضه خواهد شد. این خبر را کوین برنر، رییس تل تیل گیمز در مصاحبه با سایت Mashable اعلام کرد و گفت که در جریان رویداد کامیک کان ۲۰۱۶ که در سن دیگو برگزار می‌شود، جزییات دقیق‌تری در مورد آن ارائه خواهد کرد. ولی عرضه بازی در ۲۰۱۶ قطعی است. با وجود ادامه ارائه اطلاعاتی در مورد فصل سوم، برنر توضیحاتی در مورد چگونگی تاثیر پایان‌های مختلف قسمت قبلی در این فصل داد و گفت:

کاری که ما در قبال پایان‌های متعدد قسمت قبلی و تاثیر آن‌ها در این نسخه انجام می‌دهیم، واقعا جذاب و غیرمنتظره است و از حیث روایت داستان هم ایده خلاقانه‌ای در دل آن‌ها نهفته است.

رییس تل‌تیل همچنین اعلام کرد گیمر‌هایی که قسمت‌های قبلی را بازی نکرده‌اند هم می‌توانند این فصل را تجربه کنند:

ایده‌ای که ما برای داستان فصل سوم داریم، هم می‌تواند گیمر‌های جدید را وارد مجموعه کند و هم برای علاقه‌مندانی جذاب باشد که نسخه‌های قبلی را تجربه کرده‌اند. به این صورت که افراد تازه وارد خیلی سریع خود را در دل داستان پیدا خواهند کرد و بدون نیاز به پیش‌نیاز خاصی از آن لذت خواهند برد. البته ما به تمامی اتفاقاتی که در فصل قبل افتاد احترام گذاشته و آن‌ها را فراموش نمی‌کنیم.

برنر در بخش پایانی صحبت‌های خود هم اشاره کرد که آن‌ها سیستم جدیدی در نظر گرفته‌اند که کار طرفداران برای وارد کردن فایل‌های ذخیره قسمت‌های قبلی به این فصل را راحت‌تر می‌کند. البته هنوز توضیح دقیقی در این مورد ارائه نشده است. تل‌تیل گیمز علاوه بر آماده کردن این دو نسخه از سری مردگان متحرک، بازی داستان‌محور بتمن را هم در تابستان ۲۰۱۶ عرضه خواهد کرد که امکان بازی در نقش بروس وِین و بتمن را فراهم می‌کند و از موتور بهبود‌یافته‌ای هم استفاده می‌کند.

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده