نویسنده: افشین پیروزی
// یکشنبه, ۱ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۰۰

بروزرسانی 2.2 بازی Destiny اواخر فروردین عرضه خواهد شد

استودیو بانجی، سازنده بازی محبوب چند‌نفره Destiny، اعلام کرد که در تاریخ ۲۴ فروردین بروزرسانی 2.2 بازی را عرضه خواهد کرد که محتویات جدید و جذابی به آن اضافه می‌کند. با زومجی و جزییات خبر همراه باشید.

استودیو Bungie، پیش از این وعده داده بود که بزودی بروزرسانی بزرگی برای بازی Destiny عرضه خواهد کرد و حال این استودیو به وعده خود عمل کرده و با انتشار پستی در سایت رسمی خود، خبر از عرضه این آپدیت در تاریخ ۱۲ آوریل (۲۴ فروردین) داد که قرار است محتویاتی برای تمامی گیمر‌ها در آن دیده شود. محتویات این آپدیت به شرح زیر خواهند بود:

  • چالش‌های جدید PvE
  • تجهیزات جدید و ارتقا داده شده
  • کوئست کاملا جدید با حضور Blighted Chalice Strike
  • افزایش سطح نهایی Light و همچنین اضافه شدن جوایز جدید
  • بروزرسانی‌های قسمت Sandbox و Crucible

در بین این تغییرات، اضافه شدن کوئست شامل Blighted Chalice Strike یک مورد کاملا جدید خواهد بود. چرا که در بین حالت‌های Strike بازی تا به امروز شاهد موردی با این اسم نبودیم. به‌علاوه میزان سطح نهایی (Level Cap) بازی در نسخه اولیه Destiny، برابر با ۳۰ بود که بعد‌ها این سطح به لطف عرضه بسته‌های الحاقی The Dark Below و House of Wolves، به ۳۴ رسید و عرضه بسته‌الحاقی حجیم The Taken King هم ضمن ارتقا سطح به ۴۰، ویژگی Light را از آن جدا کرد که سطح نهایی این ویژگی در حال حاضر ۳۲۰ است و قرار است با آپدیت جدید، افزایش پیدا کند. این آپدیت برای دارندگان بسته The Taken King رایگان خواهد بود.

بانجی همچنین قصد دارد به منظور معرفی محتویات بروزرسانی جدید بازی، سه رویداد ویدیویی زنده برگزار کند که در ۳، ۱۱ و ۱۸ فروردین پخش خواهند شد و به ترتیب در مورد کارهای جدیدی که می‌توان در بازی انجام داد، جوایز جدید و حالت‌های Sandbox و Crucible تمرکز می‌کنند. کمپانی اکتیویژن، ناشر بازی Destiny، چندی پیش اعلام کرد که دنباله این اثر در سال ۲۰۱۷ منتشر خواهد شد و تا پایان سال ۲۰۱۶ هم یک بسته‌الحاقی بزرگ دیگر برای نسخه فعلی عرضه خواهد شد.

منبع: Polygon


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده