نویسنده: افشین پیروزی
// شنبه, ۲۹ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۰۰

در بازی بتمن تل تیل گیمز، امکان بازی در نقش بتمن و بروس وِین را خواهید داشت

کمپانی تل‌تیل گیمز، در جریان رویداد SXSW، اطلاعات جدیدی در مورد داستان و شخصیت‌های بازی جدید Batman خود ارائه کرده است. با زومجی و جزییات خبر همراه باشید.

بازی بتمن استودیو تل‌تیل گیمز، در جریان مراسم جوایز بازی‌های ویدیویی ۲۰۱۵ (The Game Awards 2015) معرفی شد و سازندگان چندی پیش وعده دادند که در جریان رویداد SXSW، اطلاعات جدیدی در مورد آن ارائه خواهند کرد. حال دیروز (۲۸ اسفند) این رویداد برگزار شد و Telltale Game هم به وعده خود عمل کرد. بر این اساس، بازی جدید بتمن در دوران مدرن شهر گاتام جریان خواهد داشت، ولی داستان آن از هیچ فیلم، کمیک یا بازی مرتبط با بتمنی الهام نگرفته است. گیمر در نقش شخصیت‌های بروس وین (در صبح) و بتمن (در شب) بازی خواهد کرد و تصمیماتی که اتخاذ می‌کند، بر روی سرنوشت شهر گاتام تاثیرگذار خواهند بود.

تل‌تیل گیمز تصمیمی برای استفاده از شخصیت‌های رابین و نایت‌وینگ به عنوان شخصیت اصلی در بازی ندارد؛ با این حال شخصیت‌های فرعی مجموعه بتمن، از جمله آلفرد، جیمز گوردون، ویکی ویِل و رِنه مونتویا در بازی حضور خواهند داشت و تصمیمات گرفته شده بر روی آن‌ها تاثیرگذار خواهد بود و در رسیدن آن‌ها به «رستگاری یا تباهی» نقش مهمی ایفا می‌کند. سازندگان البته از ارائه توضیحات در مورد شخصیت‌های منفی حاضر در بازی خودداری و این کار را به نزدیکی‌های زمان عرضه بازی در تابستان موکول کردند.

تیم سازنده بازی طی یک سال اخیر در حال کار روی داستان بازی بوده و به همین دلیل هم در جریان رویداد SXSW، تریلری که محیط آن را نشان دهد، نمایش داده نشد. با این حال بازی قرار نیست از جلوه‌های بصری واقع‌گرایانه استفاده کند و سازندگان گفتند که «با خلق محیطی متفاوت، حس کمیک‌های بتمن را منتقل خواهند کرد.»

تل‌تیل گیمز علاوه بر اطلاعات ارائه شده در این رویداد، پستی هم در سایت رسمی خود در مورد بازی منتشر کرد که به شرح زیر است:

هرشب، بروس وین تصمیم می‌گیرد تا اوضاع شهر گاتام را بهبود ببخشد. هدف تیم سازنده بازی، نشان دادن تاثیر تصمیم‌های گرفته شده توسط بروس وین بر روی شخصیت بتمن و تصمیمات بتمن بر روی وِین است. به‌علاوه در صحنه‌هایی هم گیمر می‌تواند انتخاب کند که در نقش بروس بازی می‌کند یا بتمن.

بازی بتمن استودیو تل‌تیل گیمز، مخاطبین بالای ۱۷ سال را هدف قرار داده است و تابستان ۲۰۱۶ منتشر خواهد شد.

منبع: IGN


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده