نویسنده: عارف حسین پور
// یکشنبه, ۱ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۰۰

بازی جدید سازندگان Castlevania: Lords of Shadow رونمایی شد

مرکوری‌ استیم (Mercury Steam)، سازنده اسپانیایی Castlevania: Lords of Shadow، از بازی جدید خود رونمایی کرد. البته هنوز نام این بازی اعلام نشده و به جز چند تصویر اطلاعاتی درباره آن ارائه نگردیده است. با زومجی و جزییات این خبر همراه باشید.

مرکوری‌استیم بار دیگر با یکی از تهیه‌کنندگان سابق کمپانی کونامی به نام دیو کاکس همراه شده تا یک بازی جدید (و فعلا مرموز) را معرفی کند. در حال حاضر هیچ اطلاعی در مورد این بازی وجود ندارد و فقط می‌توانیم از روی چند تصویر مفهومی ارائه شده (که در ادامه آنها را مشاهده می‌کنید)، حدس‌هایی درباره حال و هوای آن بزنیم. وب‌سایت بازی یک شمارش معکوس را به نمایش می‌گذارد که در تاریخ ۱۵ آوریل (۲۷ فروردین ۱۳۹۵) به پایان خواهد رسید. احتمالا در این تاریخ شاهد رونمایی کامل از بازی جدید مرکوری‌استیم خواهیم بود، ولی فعلا هیچ اطلاعی در مورد سبک این بازی، پلتفرم‌ها یا حتی کمپانی ناشر آن وجود ندارد.

یکی از نکات جالبی که باعث به وجود آمدن حدس و گمان‌هایی در مورد این بازی جدید شده، مربوط به نام یکی از تصاویر منتشر شده از آن است. این تصویر که آن را در بالا و همچنین در گالری زیر مشاهده می‌کنید Mecha Inside نام دارد؛ کلمه Mecha یا «مکا» نام سبکی علمی-تخیلی است که بر روی روبات‌ها و ماشین‌هایی که به وسیله انسان کنترل می‌شوند تمرکز دارد. شاید مرکوری‌استیم با بازی جدیدش قصد احیای این سبک تقریبا فراموش شده را داشته باشد.

 

پس از انتشار این خبر، دیو کاکس همکاری دوباره خود با مرکوری‌استیم را در توییر تایید کرد. انریک آلوارز، رییس این استودیو درباره حضور کاکس گفت:

ما واقعا عاشق ساختن بازی هستیم و از انجام چالش‌های بزرگ لذت می‌بریم. ما سال‌های زیادی با دیو [کاکس] کار کرده‌ایم؛ شور و اشتیاق او در کنار تجربه چندین ساله‌اش بستر قدرتمندی را برای [ساختن] چیزی که جاه‌طلبانه‌ترین تعهد (بازی) ما به عنوان یک استودیوی مستقل خواهد بود، فراهم می‌کند.

کاکس که به عنوان تهیه‌کننده و مشاور در پروژه جدید مرکوری‌استیم حضور دارد، اعلام کرد که از استودیوی انگلیسی Fish in a Bottle که در زمینه ساخت بازی‌های موبایل فعالیت می‌کند جدا شده است و به صورت تمام‌وقت با تیم مرکوری‌استیم همکاری می‌کند. کاکس گفت:

من در مورد کار بلندپروازانه‌ای که آنها انجامش را به عهده گرفته‌اند بسیار هیجان‌زده هستم. مرکوری‌استیم همچنان به گسترش مرزها ادامه می‌دهد. روحیه خلاق آنان همیشه من را مبهوت و متعجب کرده است. اینکه می‌توانم برگردم و با همکاران سابق خودم کار کنم واقعا عالی است.

دیو کاکس در سال ۲۰۱۴ اعلام کرد بازی جدید مرکوری‌استیم ارتباطی با مجموعه Castlevania ندارد. او همچنین رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان را به عنوان پلتفر‌م‌های این بازی معرفی کرده بود. البته هنوز معلوم نیست بازی جدیدی که کاکس در سال ۲۰۱۴ از آن صحبت کرده همین بازی باشد که به شکل نصفه و نیمه رونمایی شده است، ولی کاکس در آن زمان گفته بود مرکوری‌استیم ایده‌های واقعا جالبی برای بازی بعدی‌اش دارد که یکی از آنها با مجموعه Contra بی‌ارتباط نیست.

استودیوی مرکوری‌استیم اخیرا با انتشار تصویری در توییر خبر از رونمایی امروز داده بود. با این حال برای آشنایی بیشتر با بازی جدید این استودیو باید تا ۱۵ آوریل منتظر بمانیم.

منبع: IGN, GameSpot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده