نویسنده: نادر امرایی
// شنبه, ۲۹ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۰۰

آیا Saints Row 5 در نمایشگاه E3 2016 معرفی خواهد شد؟

کلمنس کاندراتیتز، مدیر عامل استودیو دیپ‌سیلور اعلام کرد که آنها در نمایشگاه E3 2016 یک معرفی بزرگ خواهند داشت. سخنان وی شایعه ساخت Saints Row 5 را قوت بخشید. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

مدیر عامل استودیو Deep Seilver یعنی کلمنس کاندراتیتز، اخیرا مصاحبه‌ای با وب‌سایت ام‌سی‌وی انجام داده که در آن اعلام کرده که کمپانی آنها بازی‌های زیادی را در دست ساخت دارد و بی‌صبرانه منتظر شروع نمایشگاه E3 2016 هستند و در این نمایشگاه یک معرفی بزرگ انجام خواهند داد.

سخنان کاندراتیتز، باعث به وجود آمدن این سوال شد که این معرفی بزرگ چه خواهد بود؟ می‌دانیم که قسمت دوم بازی Homefront به زودی عرضه خواهد شد و ادامه بازی Dead Island نیز در دست ساخت است اما هیچ خبری از آینده مجموعه Saints Row، مجموعه جهان‌بازی که توسط وُلیشن ساخته شده است، در دست نیست.

زمستان سال ۲۰۱۳ بود که کوچ مدیا، کمپانی مادر دیپ‌سیلور، هشت ماه پیش از انتشار قسمت چهارم مجموعه سینتس رو، Volition را خریداری کرد. ۱۸ ماه بعد نیز اولین بسته الحاقی بازی نیز منتشر شد. نکته جالب در این‌باره این بود که این DLC با کمک کمپانی های ولتاژ سافت‌ور (High Voltage Software) ساخته شده بود و از آن زمان به بعد هیچ خبری درباره پروژه بعدی ولیشن اعلام نشد.

با این حال، این احتمال وجود دارد که دیپ‌سیلور قصد معرفی یک بازی از مجموعه مترو و یا حتی یک IP کاملا جدید را داشته باشد. پیش از این، دیپ‌سیلور سابقه همکاری با استودیو گراس‌هاپر برای ساخت بازی Killer is Dead و کامسپت برای بازی Mighty No.9 را داشته است.

نظر شما در این‌باره چیست؟ به نظر شما دیپ‌سیلور قصد معرفی چه بازی را در جریان نمایشگاه E3 دارد؟

منبع: VideoGamer


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده