نویسنده: معین کلهری
// یکشنبه, ۱ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۰۰

نسخه ایکس باکس وان بازی Star Wars Battlefront از دایرکت ایکس 12 پشتیبانی می کند

در جریان رویداد GDC 2016؛ مشخص شد که بازی Star Wars Battlefront اولین اثری بر روی کنسول ایکس‌باکس وان خواهد بود که از دایرکت‌ایکس 12 پشتیبانی می‌کند. با زومجی و جزییات خبر همراه باشید.

در‌حالی که نسل جدید APIهای پیشرفته و بهبود یافته دایرکت‌ایکس منتسب به ایکس‌‌باکس وان به عنوان مهره‌هایی انقلابی در زمینه اجرای بی‌نقص بازی‌ها به‌شمار می‌روند، کماکان گمانه‌زنی هایی مربوط به نخستین آثاری که از آن به سبب تجربه‌ای بهتر استفاده می‌کنند، وجود دارد. با این حال، به‌نظر می‌رسد که جدیدترین دست‌پخت استودیوی دایس؛ اولین بازی است که از دایرکت‌ایکس 12 پشتیبانی می‌کند. چراکه طی مراسم GDC 2016؛ جیسون رونالد، مدیر محصولات ایکس‌باکس، ضمن تایید پشتیبانی از نسخه جدید دایرکت‌ایکس، فهرستی مرتبط با آن هم به اشتراک گذاشت که در بین آن‌ها، نام آثار دیگری مانند Hitman ،Rise of the Tomb Raider ،Ashes of the Singularity و Gears of War: Ultimate Edition هم به چشم می‌خورد.

Star-Wars-Battlefront-Xbox-One-zoomg

در راستای دیگر اخبار مرتبط با این بازی، چندی پیش مشخص شد که یک محتوای ظاهرا انحصاری برای نسخه پلی‌استیشن VR در نظر گرفته شده است. البته، شنیده‌ها حاکی از آن هستند که این بازی برای نینتندو NX  هم عرضه می شود. ما هم‌چنین بازی مذکور را زیر ذره‌بین بردیم و نمره ۸ را به آن اعطا کردیم. نادر امرایی در نقد خود نوشت:

بازی Star Wars Battlefront بدون شک برای طرفداران دنیای جنگ ستارگان تبدیل به یکی از به یاد ماندنی‌ترین بازی‌هایی می‌شود که از روی این مجموعه ساخته شده است. استودیو دایس باز هم مهارت و تبحر خود را در ساخت یک بازی شوتر آنلاین نشان داد.

۹ حالت مختلف، نقشه‌های پرجزئیات در ۴ تا از معروفترین سیاره‌های دنیای استار وارز، حالات آفلاین تکی، co-op و اسپلیت اسکرین، وجود وسایل نقلیه معروف بازی و امکان استفاده از آنها، ۶ قهرمان معروف و محبوب دنیای جنگ ستارگان، صداگزاری خوب شخصیت‌ها و نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه بازی همه و همه تجربه فراموش نشدنی‌ای را برای شما رقم می‌زند.

نظر شما در این‌باره چیست؟ دیدگاه‌های خودتان را با زومجی در میان بگذارید.

منبع: Segment Next


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده