نویسنده: آرش رستمی
// جمعه, ۲۸ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۰۰

عکسی منتسب به کنترلر Nintendo NX منتشر شد

وب‌سایت دوآل پیکسلز تصویری را منتشر کرده که ادعا می‌شود به کنترلر Nintendo NX، کنسول بعدی نینتندو، تعلق دارد. برای مشاهده‌ی این تصویر با زومجی همراه باشید.

چند ماه پیش، جزئیات یکی از حق‌امتیازهای نینتندو در فضای وب منتشر شد که در آن‌ها به محصولی با صفحه‌نمایشی لمسی و بیضی-شکل پرداخته شده بود. در آن زمان، گمانه‌زنی‌ها حاکی از آن بودند که حق‌امتیاز فوق به کنترلر Nintendo NX، کنسول در حال ساخت نینتندو، تعلق دارد. اکنون وب‌سایت دوآل پیکسلز عکسی را منتشر کرده که ادعا می‌کند توسط منبع «جدید و اختصاصی‌اش» از کنترلر نینتندو ان‌ایکس گرفته شده است.

عکس لو رفته از کنترلر Nintendo NX - شایعه عکس منتشر شده توسط دوآل پیکسلز

با نگاهی به عکس فاش‌شده و مقایسه کردن آن با تصویر موجود در اسناد پتنت نینتندو، شباهت‌های بین آن‌ها مانند شکل بدنه‌ی محصول، محل قرارگیری استیک‌های آنالوگ و بریدگی بخشی از صفحه‌نمایش، به‌خوبی به چشم می‌آیند. در این میان، ویراستار سایت دیستراکتوید پس از بررسی کردن عکس عنوان کرده که با وجود برخی تناقض‌ها در مورد منابع نور، این تصویر کم‌وبیش غیر ساختگی به نظر می‌رسد و دستکم می‌توان گفت که کنترلر فوق مستقیماً از دل فتوشاپ بیرون نیامده است. البته باید توجه داشت که حتی در صورت واقعی بودن این عکس، نسخه‌ی نهایی محصول قاعدتاً از لحاظ ظاهری تفاوت‌هایی با نسخه‌ی فعلی آن خواهد داشت.

کنترلر احتمالی کنسول نینتندو NX در اسناد یک پتنت تصویر حق‌امتیاز نینتندو که ممکن است مربوط به کنترلر NX باشد

شما چه فکر می‌کنید؟ آیا عکس بالای صفحه واقعی است؟ صرف نظر از این موضوع، نظرتان در مورد چنین کنترلری چیست؟

منابع: Destructoid / DualPixels


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده