نویسنده: افشین پیروزی
// شنبه, ۲۹ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۰۰

شایعه: Red Dead Redemption 2 پاییز ۲۰۱۷ عرضه می شود و چند شخصیت قابل بازی دارد

کمپانی تیک تو اینتراکتیو، چندی پیش خبر از یک رونمایی بزرگ در جریان نمایشگاه E3 2016 داد. حال با استناد به ایمیل منتشر شده از جانب یکی از بازیسازان، این رونمایی مربوط به Red Dead Redemption 2 است که برای پاییز ۲۰۱۷ عرضه می‌شود. با زومجی همراه باشید.

با استناد به ادعای سایت فرگ هیرو، یکی از بازیسازانی که در حال کار روی بازی Red Dead Redemption 2 در راک‌استار است، طی ایمیلی اعلام کرده که این بازی چهار سال در دست ساخت بوده و بخش اعظمی از پروسه ساخت آن سپری شده است. وی همچنین ادعا کرده که کمپانی تیک تو اینتراکتیو، ناشر بازی، قصد دارد تا آن را در جریان نمایشگاه E3 2016 معرفی و با فاصله‌ای یک ساله، پاییز ۲۰۱۷ عرضه کند.

به‌علاوه، این فرد ناشناس ادعا کرده که Rockstar و Take-Two Interactive، پس از موفقیت‌های بازی GTA V، قصد دارند تا ایده استفاده از چند شخصیت قابل بازی را در نسخه جدید Red Dead Redemption هم پیاده کنند و همچنین بازی قرار است دنیای جهان‌باز بسیار وسیعی داشته باشد.

این بازیساز، همچنین اعلام کرده که راک‌استار در حال کار روی نسخه ریمستر Red Dead Redemption هم هست که برای عرضه روی ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 برنامه‌ریزی می‌شود و قرار است پیش از پایان سال ۲۰۱۶ عرضه شود.

به هر حال این خبر در حد یک شایعه است و چون هیچ سندی مبنی بر اثبات آن ارائه نشده، نمی‌توان آن را باور کرد. با این حال نمایشگاه E3 2016 که خردادماه ۱۳۹۵ برگزار می‌شود، می‌تواند درست یا غلط بودن این ادعا را مشخص کند.

منبع: SegmentNext


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده