// چهار شنبه, ۱ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۰۰

سازندگان The Crew از آینده‌ی این بازی و بروزرسانی‌های آن می‌گویند

با اینکه بازی The Crew، محصول شرکت یوبی‌سافت نتوانست آن‌طور که انتظار می‌رفت ظاهر شود، اما این بازی در بخش فروش عملکرد بدی از خود نشان نداد و حالا طرفداران زیادی هم دارد. سازندگان بازی این مسئله را می‌دانند و در حال کار بر روی قابلیت‌های جدیدی هستند که در آینده به بازی اضافه کنند. در ادامه با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.
آیوری تاور، شرکت سازنده‌ بازی اتومبیل‌رانی The Crew، در مصاحبه‌ی اخیر خود با مجله‌ی ادج از برنامه‌های آتی برای این بازی صحبت کردند. شاید طرفداران انتظار داشته باشند تا در محتوای دانلودی که سازندگان در نظر دارد، مناطق جدید به بازی اضافه شود ولی استفان بلی، کارگردان بخش طراحی این بازی اعتقادی به اضافه کردن مناطق جدید ندارد و همین وسعت فعلی را برای بازیکنان کافی می‌داند. اما با این حال، وی می‌گوید شاید در آینده مناطقی هم به بازی اضافه شوند که فقط شامل کانادا و مکزیک نخواهند شد. در نهایت، سازندگان در مورد قابلیت‌ها و ویژگی‌های جدیدی که در نظر دارند صحبت کردند. قابلیت‌هایی که بیشتر در گیم‌پلی و شیوه‌ی بازی کاربرد خواهند داشت. به عنوان مثال، دوربین جستجوگر محیط یکی از اهداف سازندگان است. آنها می‌گویند این بخش قرار بود در زمان عرضه‌ی بازی وجود داشته باشد، اما پروسه‌ی طولانی مدت توسعه‌ی بازی این اجازه را به آنها نداد. قابلیت جالب دیگر، امکان تهیه ویدیو از روند بازی است که می‌تواند برای بسیاری از کاربران این بازی جالب باشد. بلی در این مورد می‌گوید:
ما برنامه‌هایی برای بخش دوربین و شیوه‌ی کنکاش در محیط بازی در پروسه‌ی اصلی تولید داشتیم، اما ترجیح دادیم این مورد را پس از عرضه‌ی بازی بهش بپردازیم و بروزرسانی کنیم. من این تصمیم را به خاطر زمان زیاد تولید بازی گرفتم و این چیزی بود که پروژه به آن نیاز داشت. این تازه اول راه  The Crew است و ما حتما به بروزرسانی خواهیم پرداخت. قابلیت‌هایی مانند دوربین جستجوگر و امکان تهیه فیلم  و چیزهایی از این قبیل در برنامه‌ی کاری ما وجود دارد.
The Crew هم اکنون برای پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی ویندوزی، پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و ایکس‌باکس 360 در دسترس قرار دارد. منبع: Segmentnext


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده