نویسنده: میثم علی حسنی
// جمعه, ۲۸ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۰۰

تیم های راه یافته به مرحله LAN مسابقات Wepaly League 3 مشخص شدند

قبل از پایان بازی‌های مرحله مقدماتی تورنمنت Weplay League  بازی Dota 2، تکلیف سه گروه و تیم‌های صعود کننده از آن‌ها مشخص شده است. برای اطلاع از جزئیات بیشتر همراه زومجی باشید.

مدتی پیش بود که خبر آغاز مرحله مقدماتی فصل سوم مسابقات Weplay League را به اطلاع شما رساندیم و با انجام بیشتر بازی‌های چهار گروه این مرحله، شاهد حضور سه تیم در رقابت‌های LAN کشور اکراین خواهیم بود. در ناحیه آسیای شرقی Fnatic توانست با توجه به عملکرد بد MVP.Phoneix بدون باخت بلیت سفر به شهر کیِو را دریافت کند. در منطقه آمریکا نیز تیم Elite Wolves با بازی‌های خوبی که انجام داد، تیم Digital Choas را که شانس اول سرگروهی این مرحله بود، پشت سرگذاشت تا خود راهی مسابقات اصلی شود. در جدول اروپای غربی تیم Vega قبل از پایان مسابقات این گروه صعود خود را مسجل کرد؛ اما در گروه اروپای شرقی هنوز کاملا مشخص نیست که چه تیمی جواز حضور در مسابقات را کسب می‌کند. Ad Finem با ۱۳ بازی و ۱۲ برد در حال حاضر سرگروه است، ولی تیم Liquid، نائب قهرمان Major شانگهای، هنوز سه بازی دیگر دارد که اتفاقا یکی از آن‌ها با تیم Ad Finem است. اگر Kuro و همراهانش دو بازی خود را ببرند، کار به بازی آخر در مقابل سرگروه فعلی گروه کشیده می‌شود که می‌تواند دیداری جذاب برای مشخص شدن تیم صعود کننده باشد. در ادامه نگاهی به جدول مسابقات خواهیم انداخت:

Weplay-season-3-dota-2-Zoomg-Group

فصل سوم تورنمنت Weplay با سقف جایزه‌ای به ارزش ۲۰۰ هزار دلار که البته به لطف آیتم‌های مخصوص آن افزایش خواهد داشت در شهر کیو و در تاریخ ۲۸ آپریل تا ۱ می (۹ تا ۱۲ اردیبهشت ۹۵) توسط سازمان joinDota برگزار خواهد شد و البته تیم‌های بسیاری نیز به خاطر مشکلات مختلف از این دوره انصراف داده اند. تا به حال تیم EG حضور خود در این مسابقات را تایید کرده است و با توجه به اینکه سه تیم OG ،Secret و Virtus.Pro اعلام کرده‌اند دعوت‌نامه‌ای برای شرکت در این رقابت‌ها به دستشان رسیده، باید منتظر اعلام رسمی مسئولان برگزاری مسابقات باشیم. در غیاب قهرمان دوره گذشته یعنی تیم Alliance فاتح فصل سوم Weplay League مسلما کار سختی در پیش رو خواهد داشت و باید دید چه تیمی قهرمان این فصل از مسابقات می‌شود.

به نظر شما فاتح فصل سوم مسابقات Weplay League چه تیمی خواهد بود؟

منبع: Gosugamers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده