// چهار شنبه, ۱ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۳۰

اطلاعاتی از سیستم مبارزات بازی Final Fantasy XV

کمپانی Square Enix  امروز اطلاعاتی جالبی از بازی Final Fantasy XV منتشر کرده است که در آن به بحث درباره‌ی سیستم مبارزات بازی پرداخته است. در ادامه با زومجی همراه باشید.
مدتی پیش بود که اعلام شد در نسخه‌ی دموی بازی Final Fantasy XV  قابلیت رانندگی وجود ندارد که باعث ناراحتی بسیاری از طرفداران بازی شد. اما در عوض امروز اطلاعاتی از بخش جذاب سیستم مبارزات بازی منتشر کرده است. پیش از این آن‌ها اطلاعاتی درباره‌ی چرخه‌ی شب و روز، ویژگی‌های بصری، بخش داستانی و بسیاری مسائل دیگر منتشر کردند. حال جزئیاتی از سیستم مبارزات بازی در مجله‌ی ژاپنی جامپ مشخص شده است. طبق توضیحات این مجله، سیستم مبارزات بازی پیشرفت قابل توجهی داشته است. شما قادر خواهید بود که کنترل شخصیت نُکتیس را بدست بگیرد و به مبارزه با دشمنان بپردازید. در زیر می‌توانید جزئیاتی کامل از این اطلاعات را مشاهده کنید:
  • اکشن‌های سریع، سرعت مبارزات بازی را افزایش داده است.
  • استفاده کامل از توانایی‌ها، اقدامات دفاعی، طلسم‌ها و دیگر ویژگی‌ها.
  • کنترل شخصیت نُکتیس که قدرت‌های او باعث ترس دشمنان می‌شود.
  • مهارتی را در اختیار دارید که هنگام دفاع کردن حمله‌ی دشمن، ورق به را نفع خود بر‌می‌گردانید و فرصتی خوب را برای نابود سازی دشمن فراهم می‌سازید.
  • در دنیای وسیع بازی کاوش کنید و دشمنانی که در حال پرسه‌زنی در اطراف هستند را پیدا کنید.
هنوز اعلام نشده که بازی Final Fantasy XV در چه تاریخی عرضه خواهد شد. اما این بازی برای پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان در نظر گرفته شده و استودیوی سازنده، بهترین افراد خود را برای ساخت Final Fantasy XV به کار گرفته است. منبع: segmentnext


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده