// چهار شنبه, ۲۶ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۰۰

استودیو سانتا مونیکا برای ساخت بازی جدید خود نیرو استخدام می‌ کند

استودیو سونی سانتا مونیکا، خالق مجموعه‌ی God of War، به تازگی اقدام به انتشار آگهی استخدام تعداد زیادی متخصص در زمینه‌های مختلف طراحی بازی کرده تا برای بازی جدید انحصاری پلی‌استیشن 4 که در دست ساخت داردسنگ تمام بگذارد. برای اطلاع از جزییات خبر با زومجی همراه باشید.

استودیوی سونی سانتا مونیکا، در سال ۲۰۱۴، با اخراج تعداد زیادی از کارمندان خود، بازی در دست ساخت آن زمان خود را لغو کرد. حال،‌ این استودیو که در حال کار برروی پروژه جدید بازی انحصاری کنسول پلی‌استیشن 4 است، برای استخدام تعداد زیادی نیرو، آگهی استخدام منتشر کرده است. آنها در حساب رسمی توییتر خود، توییت زیر را منتشر کردند:

ما برای پروژه بعدی خود که یک بازی بزرگ پلی‌استیشن 4 است، در حال استخدام نیروی جدید هستیم.

طبق اطلاعاتی که از وب‌سایت گاماسوترا منتشر شده، قرار است کمپانی Sony Santa Monica نزدیک به ۵۰ نفر توسعه‌دهنده در زمینه‌های کاری مختلف استخدام کند. تنها اطلاعاتی که تا به حال از این پروژه در دست است، این است که بازی در حال طی کردن مراحل ساخت خود است. همانطور نیز که پیش‌تر در زومجی خواندید، این کمپانی از جلوه‌های ویژه‌ی خارق‌العاده‌ای برای بازی جدید خود استفاده خواهد کرد. همچنین احتمال دارد که در مراسم E3 سال ۲۰۱۶ خبری از نام و جزییات این بازی منتشر شود. به هر حال باید صبر کرد و دید که این استودیو چه چیزی برای رو کردن دارد.

به نظر شما بازی بعدی این کمپانی چی می‌تواند باشد که این تعداد از توسعه‌دهندگان را دور یک میز جمع کرده است؟ دیدگاه‌های خود را با زومجی در میان بگذارید.

منبع: Dualshockers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده