نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۲۵ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۳۰

قسمت چهارم بازی موبایل ایرانی «حریم» منتشر شد

استودیو مستقل MP Game، قسمت چهارم از بازی موبایل ایرانی «حریم» را بر روی کافه بازار و برای گوشی‌های اندرویدی عرضه کرده است. برای اطلاع از جزییات خبر و مشاهده تصاویری از بازی با زومجی همراه باشید.

«حریم» یک بازی اپیزودیک ایرانی است که تا به امروز ۳ قسمت از آن برای گوشی‌های اندرویدی عرضه شده است. اپیزود اول، دوم و سوم بازی حریم داستان جوانی را روایت می‌کنند که با وجود هشدار اهالی منطقه درباره جنگلِ مرموزِ اطراف منطقه، به دنبال کشف حقایق پا به جنگل نفرین شده می‌گذارد و در این راه متوجه رازهای عجیبی می‌شود، اما حوادث و حقایق همچنان منتظر دیدار با جوان ماجرا هستند. حال قسمت چهارم بازی عرضه شده تا گیمر‌ها از سرنوشت داستان بازی مطلع شوند.

به گفته محسن پیری زاده، مدیر گروه ام‌پی گیم، در این اپیزود تغییرات شگرفی در مجموعه بازی حریم رخ داده است که افزایش و تنوع در محیط‌های بازی، تغییر در نحوه کنترل بازی (در این اپیزود سیستم کنترل اشاره و کلیک پیاده سازی شده است)، تغییرات بنیادی در انیمیشن‌های کاراکتر‌های بازی و افزایش چشمگیر معماها و لحظات ترسناک بازی از جمله این تغییرات خواهند بود. همچنین بخش چهارم بازی حریم دارای دو پایان متفاوت خواهد بود که با توجه به نوع نگرش هر فرد در طول بازی، می توانند مورد انتخاب قرار گیرند. در ادامه می‌توانید تصاویری از فصل چهارم بازی را مشاهده کنید:

دانلود بازی از کافه بازار

برای اطلاعات بیشتر در مورد بازی به وبلاگ بازی حریم مراجعه کنید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده